דיווח: סוני מכפילה את ייצור ה-PS5 ונערכת להשקה מסיבית

דיווחים חדשים מיפן מצביעים על עלייה משמעותית בייצור קונסולת ה-Playstation 5 ככל שמתקרבים למועד ההשקה של ה-PS5

בחודש אפריל השנה דיווחנו על כך שסוני תייצר רק בין 5 ל-6 מליון יחידות של PS5 במהלך 2 הרבעונים הראשונים של הקונסולה בשוק. הסיבה המרכזית הייתה קשורה להתפשטות נגיף הקורונה וחוסר הוודאות לגבי העתיד. שותפי הייצור של סוני גרמו לה להעריך מוקדם שייצור של 5-6 מיליון יחידות יתקיים בהתאם למחסור הניכר ברכיבי אלקטרוניקה לקונסולה.

בין 9-10 מיליון קונסולות PS5

כעת, דיווחים חדשים ביפן מ ציירים תמונה אחרת ומעודדת יותר. האתר Nikkei מדווח כי סוני העלתה הילוך בייצור הקונסולה לכדי 50% והיא כבר ערוכה לייצר 9 מיליון יחידות, ואילו האתר Bloomberg היפני מדווח שסוני שואפת לייצר לא פחות מ-10 מיליון יחידות עד סוף השנה הנוכחית (2020). לשם השוואה, בהשקה של ה-PS4 בנובמבר 2015, מכרה סוני 4.2 מיליון יחידות עד סוף אותה שנה ו-7.5 מיליון יחידות עד מרץ 2014.

ps5 console
קונסולת פלייסטיישן 5

יחידות (פלייסטיישן 5) אלו יורכבו במפעל החדש של סוני ביפן, אחד המפעלים המתקדמים בעולם, בו רובוטים הם הרוב (לעומת בני האדם). בדיווח של בלומברג צוין:

ענקית האלקטרוניקה סוני הודיעה לשותפי ההרכבה והספקים שלה שהיא מגדילה באופן קיצוני את ההזמנות לקונסולת הדור הבא שלה (PS5). אם כי, לוגיסטית , זה עדיין יכול להוות אתגר לספק את כל הקונסולות הללו בזמן לעונת הקניות בחגים.

בחודש שעבר חשפה סוני את העיצוב הסופי של ספינת הדגל הבאה שלה בעולם הקונסולות, הפלייסטיישן 5. באירוע יעודי בשם “העתיד של הגיימינג” (“The Future Of Gaming“) אותו שידרה החברה בשידור חי, נחשפנו לשורה של משחקים מסקרנים, גדולים ומושקעים שהחברה הולכת לשחרר לקונסולת הדור הבא שלה.

ps5 pulse 3d wireless headset hd camera 2020
כך נראית ה-PS5 במלוא הדרה

תאריך היציאה של הפלייסטיישן 5 מוגדר כרגע Q4 2020, כלומר, עונת החגים הקריבה אלינו. אנחנו מעריכים שההשקה תתרחש בחודש נובמבר השנה, בדיוק כמו ההשקה של ה-PS4 ואם זה לא מספיק, גם ה-PS3 הושקה באותו חודש (שנת 2006). במועד זה תושק גם הקונסולה הבאה מבית מיקרוסופט, Xbox Series X (השוואת חומרה בין ה-PS5 ל-Xbox Series X)


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות