Black Ops Cold War – נחשפו עוד קלטות וידאו טייפ

רמזים נוספים על Call of Duty: Black Ops Cold War דלפו לרשת, אבל מתי אקטיביז'ן מתכוונת להכריז עליו?

עוד רמזים על המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי נחשפים דרך שידורי קלטות וידאו המסודרות על פי השנים 1961-1962 ו-1968-1969 עם אופציה לעוד קלטת שתצטרף בהמשך. את השידורים ניתן לראות באמצעות ערוץ ה-Twitch של המשחק או באמצעות כניסה לאתר שמוקדש לשידורים אלה- PawnTakesPawn.com/tv.

השידורים נחלקים לקלטות וידאו טייפ, אותן תוכלו להפעיל בלחיצה ולקבל 20 דקות של שידורים לכל אחת. הקלטות מכילות בעיקר שידורי ארכיון וחדשות משנות השישים ומנסים להעביר את האווירה בעולם שאפפה סביב מלחמת וייטנאם, נשיאים אמריקאים, המירוץ לחלל ועוד.

בשידורים הללו תוכלו גם לגלות קודים לפתיחת בונקרים במשחק וורזון. למשל, האתר הראה מיקום ובונקר חדש במפת Call of Duty: Warzone. הקוד מיועד לבונקר הממוקם על B5 במפה. שחקנים יכולים להשתמש בקוד 87624851 כדי לפתוח את הבונקר הממוקם בקואורדינטה בורדנסק. לחובבי ההיסטוריה, אלו האירועים העיקריים שהתרחשו בשנים הללו:

1961-1962

1961- קנדי הושבע כנשיא ה-35 של ארצות הברית, הקוסמונאוט הסובייטי יורי גגרין הפך לאדם הראשון שטס בחלל, ומזרח גרמניה החלה בבניית חומת ברלין.
1962- המירוץ לחלל התחמם . בסיסי הטילים הסובייטיים שהתגלו בקובה עוררו משבר שהביא את ארה"ב לסף מלחמה עם ארה"ב.

1968-1969

1968- הבחירות לנשיאות ארצות הברית ב -1968 הפכו למשאל עם על מלחמת וייטנאם. … לאחר שסגן הנשיא המפרי זכה במועמדות הדמוקרטית בוועידה הלאומית הדמוקרטית בשנת 1968 בשיקגו, צץ גל נוסף של מחאות אלימות, הפעם בין המפגינים הצעירים ברובם למשטרה.
1969- פסטיבל ילדי הפרחים וודסטוק וההופעה הציבורית האחרונה של הביטלס, על גג תקליטי אפל. מטוס בואינג 747 חונך את הופעת הבכורה שלו.

Call of Duty 2020 – איפה אתה?

שנה די מוזרה עוברת על חברת אקטיביז'ן ועל מעריצי הסדרה. מדי שנה נהגה החברה להכריז על הכותר השנתי החדש של Call of Duty באופן שיטתי ובתזמון עקבי, אפריל-מאי. אולם השנה קרו שניים ואפילו שלושה דברים ששינו את כל האסטרטגיה של מפיצת COD.

הדבר הראשון שקרה השנה הוא אירוע אוניברסלי ורחב ממדים שמשפיע גם על כולנו, התפרצות והתפשטות נגיף הקורונה. אירועים גדולים בתעשיית הגיימינג נדחים לשנה הבאה או משודרים בלייב באינטרנט. הקורונה משפיעה על השקת משחקים חדשים, וגם אקטיביז'ן כנראה מנסה להבין את הטיימינג הנכון להכרזה ולהשקה של המשחק.

Warzone -הצלחה ענקית

הדבר השני שקרה הוא Warzone, הצלחה היסטרית למשחק הבאטל רויאל החינמי, שהוא חלק מהמשחק Modern Warfare. וורזון מניב לאקטיביז'ן הכנסות גבוהות ונמצא לדבריה ממש בתחילתו, היא בונה עליו למרחקים ארוכים. זה נחמד, אבל איפה נכנס כאן קול אוף דיוטי הבא? היא בעצמה לא סגורה על זה. Warzone ימשיך לתפקד כמשחק המוני ומצליח לצד COD 2020. אבל איך היא תשווק את Black Ops Cold War? בשנים קודמות היא הייתה "מוחקת" מתמהיל השיווק את המשחק הנוכחי ופשוט מדלגת למשחק הבא, אבל אין לה אפשרות לעשות זאת עם משחק מצליח כמו Warzone.

הדבר השלישי, הקונסולות של הדור הבא. הן מגיעות אוטוטו בנובמבר, הפלייסטיישן 5 והאקסבוקס XS. השקה ענקית של דור חדש של קונסולות עלולה להסיט את עיניי הגיימרים ממשחק חדש של קול אוף דיוטי, שלא בטוח אם יושק לקונסולות הללו. אם משחק כמו Halo Infinite נדחה לשנה הבאה, אחרי שדווח כי המולטי שלו יהיה בחינם, לא אתפלא אם השנה, COD לא ישוחרר בזמן.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות