דיווח: המולטי של Halo Infinite יהיה "Free to Play" וירוץ ב-120fps

עידן החינם: המשחק הבא של מיקרוסופט Halo Infinite, יכיל מצב מולטיפלייר חינמי שירוץ בקצב פריימים של 120 לשנייה בקונסולת האקסבוקס X. האמנם?

קשה שלא להבין לאן שוק משחקי האונליין פונה בשנים האחרונות, ואיזו אסטרטגיה מניעה את מפיצות המשחקים הגדולות. כשמשחק היריות הפופולרי בעולם הוא חינמי (פורטנייט) ואחרי שנים, משוחרר מוד אונליין חינמי לקול אוף דיוטי (Warzone), וגם Destiny 2 הפך לחינמי, יש כאן מהלך. כעת נראה כי מיקרוסופט הולכת לאמץ את מודל משחק יריות בחינם, במיוחד לקראת ההשקה של קונסולת הדור הבא שלה- Xbox Series X.

רשת חנויות אירית בשם Smyths Toys Superstores העלתה עמוד מכירה (העמוד הוסר*) של האקסבוקס X כשבתחתית פירוט המוצר יש מידע על המשחקים שיושקו איתה. המשחק הבולט מכולם ושזכה להבלטה הוא Halo Infinite, וכך הוא תואר:

"סדרת Halo המיתולוגית חוזרת עם הקמפיין הרחב ביותר עד היום למאסטר צ'יף (Master Chief) וחוויית משחק מרובה משתתפים חינמית (Free to Play) פורצת דרך. תהנו מ..עד 120fps וזמני עומס מופחתים מאוד ומשחק חלק עם Xbox Series X."

Rumor Halo Infinite multi is free to play
תיאור המשחק Halo Infinite בחנות האירית

מיקרוסופט אישרה את הדיווח דרך הטוויטר הרשמי של HALO:

מולטי בחינם ומערכת battle pass

Klobrille, כינויו של מדליף האקסבוקס הידוע, טוען גם כן כי ה-arena mode אכן ירוץ ב-120 מהירות פריימים לשנייה (לחוויה מושלמת תזדקקו למשך עם מינימום 120hz). בנוסף, הוא טוען כי מערכת battle pass (בדומה למודרן וורפר) תגיע למשחק ואפשרויות רבות של קסטומיזציה, דמויות נשקים וכו'.

מפתחת המשחק חשפה לאחרונה טריילר קמפיין ראשון למשחק, אך משום מה לא נידבה שום מידע על המולטי. היעדר מידע על האונליין של המשחק הוביל לשמועות רבות בנוגע לעיכוב המשחק ולחשש כי המולטי לא יהיה מוכן עד סוף השנה. חברת 343 הכחישה זאת כמובן.

*תוכלו לצפות בגרסה השמורה של המוצר בחנות כאן ⇐(Google Cache).

אין עדיין תאריך יציאה רשמי ל-Halo Infinite, אך הוא צפוי לצאת ב-26 לנובמבר, מועד השקת הקונסולה מסדרת X.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות