Halo Infinite נדחה ל-2021

אכזבה למעריצים: כותר הדגל של מיקרוסופט "Halo Infinite" ייעדר מההשקה של קונסולת הדור הבא שלה, וישוחרר רק בשנה הבאה


במהלך היממה האחרונה אישרה מיקרוסופט את מה שכבר ידענו, קונסולת ה-Xbox Series X תשוחרר בנובמבר השנה. עד כאן, לא נרשמו הפתעות מרחיקות לכת, אבל להודעה הבאה של מיקרוסופט, לא באמת היינו מוכנים. החברה הודיעה כי בשל בעיות כאלה ואחרות (התפשטות נגיף הקורונה וכו'), "Halo Infinite", משחק בסדרת הדגל שלה בכל השקת קונסולה, לא ישוחרר בהשקת הקונסולה הבאה.

חלון הזמן החדש לשחרור המשחק נקבע של שנת 2021, כך על פי הציוץ של חברת 343, המפתחת:

"אנו רוצים לשתף עם הקהילה בנוגע לעדכון חשוב של פיתוח Halo Infinite. קיבלנו את ההחלטה הקשה להעביר את שחרורו לשנת 2021 כדי להבטיח שיהיה לנו מספיק זמן להעביר אליכם את חווית משחק Halo העונה על החזון שלנו".

"אנחנו יודעים שזה יהיה מאכזב עבור רבים מכם וכולנו שותפים לתחושה הזו. התשוקה והתמיכה שהקהילה הפגינה במשך השנים הייתה מדהימה ומעוררת השראה. לא רצינו דבר יותר מלשחק את המשחק שלנו עם הקהילה בחג הזה".

"הזמן הנוסף יאפשר לנו לסיים את העבודה הקריטית הנחוצה כדי לספק את משחק ההילה השאפתני ביותר אי פעם באיכות שאנחנו מכירים שהמעריצים שלנו מצפים לה. תודה על התמיכה וההבנה שלכם."

לאחר שחרורו של טריילר הגיימפליי הרשמי הראשון לקמפיין המשחק, צצו ברשת שמועות על כך שהחברה מתקשה בסיום הפיתוח של המשחק, מהסיבה שלא קיבלנו שום הצצה על מצב האונליין של המשחק.

בדומה לפורטנייט, Warzone וגם Destiny 2, הודיעה מיקרוסופט בשבוע שעבר כי הולכת לאמץ את מודל משחקי יריות בחינם, והמולטי של Halo Infinite יהיה חינמי.

קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, Xbox Series X., תושק בנובמבר, לצד השקת ה-PS5. קונסולה מוזלת של החברה בשם Xbox Series S, צפויה לקבל הכרזה רשמית בקרוב.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x