הוכרזו 4 משחקים בסדרת Sniper Elite

חברת רביליון חושפת לא פחות מארבעה משחקים חדשים בסדרת סנייפר עילית, כולל משחק המשך ל-Sniper Elite 4

בסרטון חדש שהעלתה המפיצה רביליון (Rebellion ) בשם "Sniper Elite Development Update", חושף ג'ייסון קינגסלי, המנכ"ל ומייסד משותף בחברה, כי היא עובדת במקביל על לא פחות מ-4 כותרים בסדרת Sniper Elite.

הפרויקט הראשון הוא Sniper Elite V2 Remastered, גרסה מחודשת למשחק שיצא במקור ב-2012 ושמלבד שינויים גרפיים יביא איתו עוד פיצ'רים חדשים ותוספות. חידוש זה הוכרז בשבוע החולף ולווה בטריילר גיימפליי מרהיב והוא יושק ל- PS4, Xbox One, PC ו Nintendo Switch בשנת 2019. גם בגרסה זו תחזרו לברלין לבקר שוב ברגעים האחרונים של מלחמת העולם 2.  גרסה זו תציג גרפיקה משופרת, תמיכה ברזולוציה 4K וב HDR , מצב צילום חדש לגמרי, מצב אונליין עד 16 שחקנים, כמו גם את כל התוכן ששוחרר אי פעם עבור המשחק.

הפרויקט השני הוא Sniper Elite 3 Ultimate Edition, גרסה חדשה למשחק Sniper Elite III שיצא במקור ב-2014 ותותאם לקונסולת הסוויץ' של נינטנדו ותשוחרר עוד השנה.

הפרויקט השלישי הוא גרסת מציאות מדומה שכרגע נקראת Sniper Elite game for VR, והוא מפותח על-ידי החברה הבריטית Just Add Water שחתומה על Oddworld וסדרת Gravity Crash. פרטים אודות גרסה זו יפורסמו בהמשך.

הפרויקט הרביעי הוא כמובן משחק המשך ל-Sniper Elite 4 שעדיין אין לו שם סופי אך צפוי להיקרא Sniper Elite 5 או Sniper Elite V5 או כל שם אחר עם המילה 5.

למידע נוסף, בקרו באתר הרשמי של הסדרה,  Sniper.com.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות