המדריך השלם ל-E3 2016

Nintendo-E3

חברת נינטנדו

נינטנדו בשנים האחרונות נמנעה מלקיים מסיבת עיתונאים ובחרה דווקא לעשות סרטון מוקלט מראש עם מספר הכרזות על משחקים ועדכונים חדשים, השנה היא גם בחרה לוותר על לעשות את אותו סרטון מוקלט ובמקום תשדר בשידור חי מתוך אולם הכנסים ותציג משחק אחד בלבד: The Legend Of Zelda. לכן אם אינכם מעריצי זלדה, מבחינתכם אתם מוכנים ל-E3. אם אתם כן מעריצי זלדה, אלו חדשות נהדרות בשבילכם.

אז מה בעצם התוכנית של נינטנדו? נינטנדו בדרך כלל תציג נינטנדו דיירקט ביום שלישי, מלא בהכרזות ודמואים למשחקים מוקלטים מראש, השנה במקום הדיירקט נינטנדו תשדר בשידור חי (לא מוקלט) פשוט דמו באורך יום (!) של The Legend Of Zelda, נינטנדו ידועה בדמואים ארוכים במיוחד, בשנה שעברה ובשנה לפניה Mario Maker הוצג מרבית מהזמן. רג'י פיזאמה, הנשיא החביב של נינטנדו אמריקה ינחה את השידור, ויהיה ניתן לצפות בו ב-Twitch, Youtube והאתר של נינטנדו.

זו תהיה הפעם הראשונה שהמשחק יהיה שחיק לקהל של E3 וכדי לשמור על פסטיבל הזלדה מאניה של נינטנדו, זה המשחק השחיק היחידי שנינטנדו תציג ויש לציין שזו תהיה גרסת ה-Wii U ולא גרסת ה-NX.

מה אנחנו בעצם יודעים על הזלדה החדש? המשחק כבר הוצג בעבר בצורה מצומצמת וקיבל כל מני רמזים לגבי איך הוא נראה מראיונות עם היוצרים. זלדה החדש במקור הוכרז ככותר בלעדי ל-Wii U עם שנת יציאה של 2015, למעשה זה המשחק המיועד לקונסולה הראשון מאז Skyward Swords שיצא ב-2011. אנחנו עדיין לא יודעים מה שמו המלא של המשחק, אבל מפיק הסדרה אג'י אנומה הבטיח עולם גדול עם מעט גבולות. בשנה שעברה אנומה רימז על עולם פתוח יותר ונתן לצופים עוד הצצה למשחקיות.

link_zelda_wiiu.0.0

המשחק עשה הופעה פומבית נוספת ב-The Game Awards בדצמבר 2014, הדמו היה קצר, אבל היה גם ההצצה הארוכה ביותר שיצאה לנו לראות ולכן ראינו הרבה מעולם המשחק ואיך נוכל לחקור אותו, בנוסף הדגימו כמה מהאינטראקציות עם הגיימפאד היחודי של ה-Wii U. ב-2015 נינטנדו דחתה את המשחק ל-2016 והחליטה לא להראות אותו ב-E3 באותה שנה. מאוחר יתר למדנו שזלדה החדש יכלול תכונות אמיבו, הבובות של נינטנדו שנועדו להיות מונחים על הגיימפאד ובעצם לשנות את חווית המשחק על המסך. האמיבו הספציפי שהותאם למשחק היה ה-Wolf Link שנמכר עם גרסת ה-HD של The Legend Of Zelda: Twilight Princess.

מוקדם יותר השנה נינטנדו שוב דחו את המשחק ל-2017, הפעם הסיבה הייתה להביא את המשחק ל-NX בנוסף ל-WII U. אנחנו עדיין יודעים מעט מאוד על זלדה החדש: תאריך היציאה שלו, איך המבוכים ישתנו ממשחקים קודמים, מה טבעו של העולם הפתוח, נשקים ואויבים או אפילו רמז לגבי סיפור המשחק. עכשיו כל מה שיש לנו הם הצצות מאוד מוקדמות של המשחקיות והסגנון האומנותי היפה שלו.

כמובן כמו עם כל E3 (ולמעשה כל משחק בפרופיל גבוה עם הרבה ציפיות), יש מספר גדול של שמועות שמסתובבות ברשת במהלך החודשים האחרונים, 2 מהם, אם נכונות, יצביעו על שינוי עצום לסדרה: הראשונה אומרת שיהיה דיבוב נוסף לדמויות חוץ מללינק,. השניה אומרת שתהיה אפשרות לבחור את המין של הגיבור. הרעיון לא כזה תלוש מהמציאות. נינטנדו כבר השתעשעה עם הרעיון של לינק נקבה עם לינקלי, דמות נשית של לינק ב-Hyrule Warriors Legends.

LACC.0.0

כמובן, לא כל חברה צריכה (או יכולה להרשות לעצמה) מסיבת עיתונאים עם הכרזות בומבסטיות והפתעות מטורפות, בדף הזה תוכלו למצוא את החברות הטובות ביותר שמרבית מהמשחקים שלהם יכולים בקלות להגיע לטופ של השנה ושל השנים הבאות.

2K Games

2K כרגע יכולה לפנות הרבה זמן להתמקד ב-Mafia 3 וב-Civilzation 6, אם יהיה לנו מזל, אנחנו מצפים להפתעות מהחבר'ה הזאת במסיבות העיתונאים של מיקרוסופט או סוני. אולי הצצה לבורדרלאנדס הבא, המשך ל-Evolve ואולי הצצה למשחק חדש של יוצר Bioshock קו לווין

505 Games

את המפיצה הבאה מרביתכם לא מכירים: מדובר במפיצה איטלקית שהפיצה בעבר משחקים גדולים כמו Payday 2, Sniper Elite 3, Brothers: A Tale of Two Sons, Terraira ועוד שבטוח שיחקתם באחד מהם. אחד המשחקים המעניינים שהם מביאים השנה ל-E3 הוא Abzu ,Abzu הוא משחק שמפותח על ידי יוצרי Flower ו-Journey והוא מדמה צלילה למעמקי האוקיינוס ואינטראקציה עם כל מני יצורים ימיים. ללא ספק חוויה שדומה ל-Flower ו-Journey, רק מתחת למים.

Activision

Activision לא תקים ביתן בתערוכה, מהלך שהיא מבצעת מדי כמה שנים. אבל זה לא אומר שלא נראה את Call Of Duty Infinite Warfare ו-Skylanders במסיבות העיתונאים של סוני או מיקרוסופט. שנה שעברה, אקטיויזיון חתמה עם סוני על עסקת תוכן אקסלוסיבי שתגיע למשחק שיצא שנה שעברה, העסקה הייתה תקפה רק למשחק אחד, אז האם ההיסטוריה תחזור השנה? כמובן, אנחנו מצפים לעוד תוכן מ-Destiny, בין אם זה DLC או הצצה להמשך גדול.

Atlus

Atlus נוטה לשמור הכרזות גדולות על Persona 5 לתערוכות יפניות ומגזינים במזרח, הסדרה מקבל לאחרונה אהדה רבה במערב ו-E3 הוא האירוע האחרון לפני ש-Persona 5 יושק, אנחנו מצפים ש-Atlus תביא איתה משהו חדש לארה"ב, אולי תאריך למערב.

Bandi Namco

אנחנו בטוחים שאנחנו נשמע עוד על Tekken 7, אבל אנחנו גם מהמרים על פרויקט VR שבאנדי נמקו עובדים עליו, בהתחשב בתמיכה הרחבה של נמקו ב-VR. אולי אנחנו נראה Tekken ב-VR?

Capcom 

זה ברור שכולנו מחכים לפיל בחדר: Resident Evil 7, שמועות על המשחק הזה מסתובבות כבר חודשים ורובם אומרות שהמשחק יוכרז ב-E3 כחזרה לשורשי הסדרה. כבר עברו 4 שנים מאז ש-RE6 השתחרר ועל אף ש-Capcom האטה את קצב המשחקים הגדולים שלה מאז, התזמון מרגיש נכון כדי להכריז על משחק חדש. בנוסף אנחנו עשויים לראות הצצות ל-DLC חדש ל-Street Fighter 5 והמשחק החינמי ביקום RE בשם Umbrella Corps, יתר על כן, אנחנו שמענו לאחרונה שמועות על Dead Rising 4, האומנם?

CD Projekt Red

The Witcher 3 זכה לכמות שבחים שאפילו לא ניתן לכמת בשנה שעברה כשהוא יצא, רבים מחכים לראות מה CD Projekt Red יעשו הלאה, בראיון עם יורוגיימר, מרסין איוונסקי, אחד ממייסדי החברה, טען שהחברה אולי תראה משהו ב-E3 השנה. אבל אמר שאין לזה שום קשר ל-Cyberpunk 2077, אולי עוד חבילות הרחבה ל-The Witcher 3?

Crytek

חברה שעברה משבר לא קל לאחרונה, אבל היא עובדת על מספר פרויקטים שקשורים ל-VR ונראים מעניינים: The Climb כבר יצא לאחרונה ועכשיו הגיע הזמן שהם יראו פרויקט אחר שהם עובדים עליו עבור ה-VR של סוני, בשם Robinson: The Journey

Deep Silver

Deep Silver היא לא בדיוק חברה גדולה, זה מרגיש כאילו היא הילד בשכבה שבטעות הולך לכיוון של הבריונים, אבל מצליח איך שהוא להלחם חזרה על אף שהפסיד. אחרי שיצא Homefront הכושל לא מזמן, ל-Deep Silver יש עכשיו הזדמנות להתמקד בעתידה ולהדגים פרויקטים יותר מבטיחים כמו Mighty No.9 שנראה כמו המשך רוחני למגה מן, Volition שנמצאת בבעלותם כבר חשפו משחק חדש בשם Agents of Mayham שנראה מעניין ויוצג בתערוכה, ו-Dead Island 2 שנעדר מאז שהמפתחת המקורית שלו הוחלפה על ידי אחרת, אולי הגיע הזמן לחזור?

Devolver Digital

על אף שלא מופיעה בתערוכה עצמה, Devolver אמרה שהיא תהיה בסביבת סוני/מיקרוסופט כדי להדגים חלק מהמשחקים שלה ואלו כוללים את Absolver, משחק מולטיפלייר אקשן שהוכרז לאחרונה, Strafe, משחק יריות מגוף ראשון שמהווה מחווה למשחקי יריות משנות ה-90 כמו Doom ו-Quake. בנוסף החברה אמרה שיש להם חשיפה חדשה בצורת משחק VR שהוא "מותג ידוע, ממפתחת ידועה היטב"

Double Fine

Psychonauts 2 עדיין רחוק מאיתנו, הוא צפוי לצאת רק ב-2018 אז הוא לא יהיה ב-E3 השנה. אבל Double Fine לעיתים רחוקות מפספסים אירוע גדול מבלי להשאיר חותם עליו, התזמון המושלם להדגים עוד מפרויקט ה-VR שלהם, המשחק Psychonauts in the Rhombus of Ruin. שאנחנו לא יודעים עליו ממש הרבה.

Epic Games

Epic Games הם אנשים מאוד עסוקים לאחרונה, הם מפתחים 3 משחקים: Fortnite, Paragon, ו-Unreal Tournament ומספר רחב של שיפורים למנוע האנריל ופרויקטים שקשורים ל-VR, אנחנו לא מצפים שהם יציגו משחקים חדשים בתערוכה והם יעדיפו להתמקד במשחקים הקיימים שלהם. למרות זאת אולפן שנמצא בבעלות של Epic צפוי להראות עוד על Spyjinx, משחק שנמצא בפיתוח ב-Chair Entertainment. האולפן רמז שהצצה רחבה למשחק לא רחוקה, ו-E3 נשמע לנו בדיוק כמו הזמן המתאים.

GungHo

אנחנו יודעים שהאולפן הזה לא מוכר לכם כנראה, אבל לאלה שעקבו, המשחק Let It Die מפותח אצלם והם מתכוונים לארח קונצרט כדי לקדם את המשחק וכנראה זה יהיה הפוקוס היחיד השנה עבור E3. המשחק לא קיבל עד כמה רשמים חיובים באינטרנט וזה הזמן להראות עוד מהצדדים הטובים שלה משחק כדי לנסות לכבוש את הקהל.

Koei Tecmo

Attack on Titan ו-Nioh בטוח יופיעו השנה בתערוכה בצורה כזו או אחרת, אבל האם למפיצה היפנית הזאת יש הפתעות בשרוול? אולי משחק Musou חדש? עסקה עם מותג אחר? חזרתו של Ninja Gaiden? אין לנו מושג.

Konami

כל מה ש-Konami הולכים להציג השנה זה רק את הגרסה הבאה של Pro Evolution Soccer. מעבר לזה? אנחנו לא מצפים לשום דבר, החברה לאחרונה עשתה שינוי מהותי ומתמקדת בפיתוח למובייל והתרחקות מהקהל המערבי.

Nexon

אנחנו יודעים ש-LawBreakers זה המשחק הגדול היחידי שיש לחברה הזו בשרוול, אבל האם יש לה גם הפתעות? אולי הגיע הזמן לחדש לנו נקסון, תכריזו על משחק גדול חדש.

Oculus

מאז שהחברה השיקה את ה-Rift, החברה שחררה משחקים באופן קבוע כמו Edge of Nowhere ו-The Climb שהזכרנו קודם. לדעתנו הגיע הזמן לגל הבא של הכרזות משחקים עבור ה-VR, אנחנו יודעים לפחות על אחד מהם שמגיע מ-Insomniac Games בשם Feral Rites, אבל זה נשמע כאילו עוד צרכים לבוא, האם נראה אותם ב-E3?

Rockstar

Rockstar לא הופיעה ב-E3 במשך שנים רבות, אל תצפו שהם יופיעו בתערוכה עצמה, אבל מנכ"ל Take Two לאחרונה רמז ש-Rockstar תחשוף משהו חדש בקרוב מאוד, מה שאומר שהיא תופיע באחת ממסיבות העיתונאים של סוני או של מיקרוסופט. השמועות מצביעות לנו על Red Dead Redemption חדש. אבל אולי זה יהיה Agent שנעדר מאז 2009?

Sega

החברה צפויה להדגים את Dawn Of War 3 במלוא הדרו, אבל היא גם רמזה על משחק סוניק חדש כבר זמן מה, האם סוניק סוף סוף יסתער על E3 במהירות המרבית?

Square Enix

Final Fantasy XV נעול לתאריך שחרור בספטמבר, Square יעדיפו לדחוף קדימה בענק את Deus Ex: Mankind Divided כדי להחזיר קצת מהתנופה שאיבד לאחר שנדחה לאוגוסט, כמו כן שחקני ה-PS4 לא ישארו עם דרייק בלבד: Rise of the Tomb Raider מתוכנן לצאת בסוף השנה ל-PS4 וכנראה Square יתנו תאריך לגרסה זו. על כל פנים, נשארו לנו המון שאלות לגבי הרימייק של Final Fantasy 7 ו-Kingdom Hearts 3, האם Square ישאירו אותם מאחור כדי להתמקד יותר על FFXV? או שאולי תרצה למנף את שני הלהיטים האלו שיגיעו מיפן והם כל כך מצופים במערב?

Starbreeze

ל-Starbreeze יש המון שיתופי פעולה עם VR בזמן אחרון, אנחנו לא נופתע אם נראה עוד משחקי VR מהאולפן הזה. כמו כן אנחנו סקרנים לראות מה עלו בגורלו של משחק המתים המהלכים שהוכרז לפני מספר שנים ומאז לא שמענו ממנו כמעט. האם הוא יצוץ באירוע? קשה לדעת

Valve

Valve לרוב שומרת על פרופיל נמוך בתערוכה, האתר של E3 מציין שה-HTC Vive נרשמה להציג משהו, אבל כנראה מדובר בהדגמות מאחורי דלתיים סגורות שכנראה שנשמע עליהם חודשים רבים מעכשיו. למרות זאת, יהיה נחמד לשמוע עוד על משחקי VR שמשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת של ה-Vive

Warner Bros

כל מה שקשור בלגו אתם הולכים לראות בתעורכה, The Force Awakens ו-Dimensions הולכים להיות ההתמקדות המרכזית של וורנר. על אף זאת, על פי שמועות בחודשים האחרונים WB מתכננת להכריז על מספר משחקים שקשורים לשר הטבעות (Middle-Earth: Shadow of Mordor 2?) ועוד משחק שקשור ליחידת המתאבדים שכנראה נמצא בידי מפתחי Arkham Origins. יהיה גם נחמד לשמוע איזה רמז למה Rocksteady עובדים אחרי שהם סיימו את העבודה על טרילוגית באטמן.

אחרים?

המון הפתעות הגיעו מ-E3 מחברות קטנות יותר, יש מספר משחקים רבים שכבר אנחנו שומעים עליהם שנים ורבים מהם נמצאים ברשימת המצופים ביותר שלנו. משחקים כמו Cuphead, Yooka Laylee, Tacoma, ו-Shenmue 3. אנחנו בטוחים שעוד משחקים קטנים כאלו יוכרזו ויפתיעו בענק.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

וזה כל מה שאתם צרכים לדעת על E3 השנה, יש הרבה יותר לדעת משנה שעברה אבל אנחנו עשינו כמיטב יכולתנו לכסות את הכל כדי לפנות לכל הקהל שלנו בין אם אתם שחקני נינטנדו, מחשב, אקסבוקס או פלייסטיישן ואפילו שחקני מובייל. אנחנו בגיימפרו נעבוד מסביב לשעון כדי לסקר את כל האירוע ולא נפסיק עד ש-E3 תגמר. שתהיה לכולנו E3 נהדרת!

[divider style="dotted" top="20" bottom="20"]

 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

העמוד הקודם 1 2 3

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה כתב חרוץ!

זה יוצא בדיוק על יום שני,הנשף סיום של בית הספר לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ):

ומה בדיוק ההתלבטות?

חחחחחחחחחחחחחח הלוואי הG3 שלי היה מספק לי מספיק וסללה לראות את ההכרזות של יוביסופט וPC GAMING SHOW.

ואפילו את מיקרוסופט לא אוכל לראות במלואו ):

חייב להיות המשך ל red dead redemption !
ומה עם naughty dog אין משהוא עליהם?

אני לא חושב, הם הרגע סיימו את העבודה על Uncharted 4. אם משהו יהיה שם זה כנראה יהיה רק DLC, אני לא מצפה להכרזה של המשחק הבא שלהם.

לגבי call of duty – sony,
באתר של call of duty רשום שהdlc למשחק יצאו 30 יום קודם לps4

גם Rockstar תהיה בE3

וזה מוזכר בעמוד השלישי 🙂