Harmonix משיקה קמפיין של 1.5 מיליון דולר כדי להביא את Rock Band 4 למחשב האישי

RockBand4-Screenshot-noHUD04

האם הבלעדיות של סדרת Rock Band לקונסולות מסתיימת? 

Harmonix, חברת המשחקים הגדולה שפיתחה והפיצה שנה שעברה באוקטובר את Rock Band 4 לקונסולות Xbox One ו־PS4, מודיעה היום כי גרסת המחשב של Rock Band 4 יכולה לקרות, אם כי בשביל שזה יצא לפועל, אנשים יצטרכו לתרום כסף ולהגיע למטרה של 1.5 מיליון דולר כדי שהמשחק יגיע למחשב האישי.

בדף התרומות Fig, תוכלו לתרום ולעזור להגיע למטרה. כרגע המשחק עומד על 336,879 דולר, שאת הסכום הנכבד הזה תרמו 990 איש. נשארו עוד 31 ימים ו־21 שעות. כל מי שיתרום, יקבל בונוס, תלוי בכמות שתתרמו. אם זה 5 דולר, אתם תקבלו גישה לכתוב תגובה או להיכנס לתוך דיון. אם תתרמו 50 דולר, אתם תקבלו את גרסת המחשב המלאה של המשחק יחד עם גישה מוקדמת ו־30 שירים נוספים, משחק חינמי מצד Harmonix שהוא A City Sleeps ועוד. או בכלל, אם תתרמו את המקסימום שזה 25,000 דולר אתם תקבלו דברים נוספים ושווים כמו לשלוח לחברה את השיר שאתם כתבתם/שרתם והיא תפרסם אותו כהרחבה חינמית וכולם יוכלו לשיר אותו, חולצת Rock Band 4, שיחה בלעדית עם המפתחת דרך צ'אט, כניסת VIP ל־PAX East 2016, את המשחק המלא כולל גישה מוקדמת, 30 שירים נוספים ועוד. לפרטים נוספים על כל סוגי התרומות, לחצו כאן.

אם הפרויקט יצליח ולא הייתם חלק מהתורמים, כשתקנו את גרסת המחשב אתם תקבלו 65 שירים, יחד עם גישה לעוד 1,700 שירים שתוכלו להוריד, וכל אחד לציוד נגינה אחר.  כל ההרחבות והעדכונים שהיו ויהיו בעתיד זמינים לקונסולות, יחלו גם במחשב האישי ובחינם. הפרויקט יסתיים בתאריך ה־6 באפריל בשעה 4 בצהריים לפי שעון ישראל. אם הוא יצליח עד אז, גרסת המחשב של Rock Band 4 תראה אור השנה בסתיו.

[divider]

 

 

 

 

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות