המודרים חיטטו ומצאו אזכור לזומבים, סוסים ועוד בקבצי GTA 5, יותר ממיליון שחקנים בסטים

הקבצים המוצפנים של Grand Theft Auto 5 למחשב פוענחו על ידי מודרים שאפתניים, הודות לעדכון כלי "OpenIV", ומעריצים כבר מגלים עניין בתוכן חדש כמו זומבים, סוסים וכדומה.

GTA V הושק בשבוע שעבר לפלטפורמת המחשב והמפתחת שמחה די הרבה שחקנים עם איכות המשחק, היציבות שלו על הפלטפורמה והביצועים המעולים.

בכל אופן, לכמה מודרים הדברים לא כל כך נהדרים, בינהם גם יוצר "ENB Series", אלו דיווחו כי הקבצים העיקריים של המשחק היו מוצפנים ובלתי אפשריים "לשחק" איתם, כך שעד שרוקסטאר לא תשחרר אותם מההגבלות, המשחק לא יוכל לקבל את המודים שאפשר לדמיין עליהם.

גם עם ההצפנה של רוקסטאר, נראה שבערכם של עקשנות משתמשי המחשב אסור להמעיט, מפני שקבצים פוענחו ונמצאו מיני אזכורים מפתיעים.

יותר ספציפית, דרך כלי "OpenIV" המעודכן, שמלכתחילה נוצר בידי מודרים לפיענוח קבצי GTA 4, הצליחו למצוא אזכורים של זומבים וסוסים בקבצי המולטיפלייר, בנוסף למיני-גיימס ופקודות שונות כמו סירוק שיער, צחצוח שיניים ושטיפת פנים. לא ברור אם אכן התוכן המדובר יראה אור בעתיד של GTA 5 או GTA Online.

למעלה ממיליון וחצי שחקנים – רק בסטים.

לפי "SteamSpy", אתר סטטיסטיקה שעוקב אחר החנות הדיגיטלית, סטים, דיווח כי מיליון שחקנים הספיקו לשחק במשחק כבר ביום הראשון להשקה רק דרך סטים, ונכון לעכשיו מדובר ביותר ממיליון וחצי אנשים שקנו את המשחק דרך סטים.

ממה הקונים נהנים? בביקורות שהשתחררו אין אף שלילית לפי מטאקריטיק והציון הממוצע עומד על 97, כפי שקיבל בשאר הפלטפורמות.

הצטרפו לערוץ הטלגרם | וואטסאפ החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג, טכנולוגיה ובידור.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

http://www.geforce.com/drivers/results/85817

תהנה. הדרייבר הכי מעודכן לכרטיס מסך שלך.

יצא במיוחד לGTA V האמת

יכול להיות שאתה צריך לעדכן את הכרטיס מסך.

אני לא יכול לשחק. יש לי GTX 770 2GB וזכרון יש לי 6GB . המשחק מקרטע כל כמה זמן הוא קופא לשניה לפעמים ל 5 שיות ויותר ובמרדפים בעיר הטקסטורה הגרפיקה נעלמת חלקית. האם אני צריך מחשב חדש כבד ? ואם כן מה מומלץ ככה שאוכל לשחק על ההגדרות הגרפיות הכי גבוהות בצורה חלקה ? הנה סרטון שעשיתי משחקיות כשזה עוד עבד לי אבל אז התחילו כל מני בעיות.

https://www.youtube.com/watch?v=f-q2rTo1_Mo

תקשיב אחי זה קרה גם לי תיקנתי אתזה איך שהוא אבל עדיין יש לי תקיעות וזה לא רק לי ולך יש מחשבים חזקים מאוד שזה קורה להם אני מקווה שרוקסטאר יוציאו בקרוב פא'ץ שיסדר את כל בעיות הדרופים ו ה FPS

נראה שרוקסטאר שתלו את הדברים האלה בכוונה.