TGS 2014: צפו בתבוסת הבוס האחרון ב Bloodborne

Bloodborne גיימפליי בוס

במהלך תערוכת המשחקים הגדולה בטוקיו הוצבו 9 עמדות עם המשחק האקסלוסיבי של סוני ל PS4. והפעם, גיימרים התנסו  במשחק הקשה הבא של  יוצרי  Demon's Souls

את הבלעדיות למשחק Bloodborne לקונסולת הפלייסטיישן 4, שהוכרזה בתערוכה הגדולה של השנה, הביאה החברה לתערוכת המשחקים ביפן Tokyo Game Show 2014. משחק התפקידים שמפותח על-ידי FromSoftware, החברה שהפתיע את ענף המשחקים ב 2009 עם משחק הקאלט שלה לפלייסטיישן 3,  Demon's Souls (משחק השנה של גיימספוט), מתכוונת לעשות זאת שוב, והפעם עם ה PS4.

התערוכה שמתקיימת ביפן, טוקיו, ידועה כתערוכה שמשתתפים בה גיימרים "חריפים", כאלה שקשה למצוא משחק שממש יאתגר אותם, ואם אנחנו בעסקי רמות קושי, FromSoftware ידועה כחברה שלא פוחדת לקחת את המשחקים שלה עד קצה גבול הקושי, ויעידו על כך מיליוני גיימרים שהתמכרו ל(קושי ב)משחק הבכורה שלה.

בתערוכות קודמות בו הוצג המשחק, היה אפשר לראות כי הדמו שמאפשר לשחקנים להגיע לבוס האחרון, עיתונאים רבים פשוט מתקשים לנצח אותו, בלי לדבר בכלל על זה שחלקם הצליחו להוריד לו  אולי 30% במקרה הטוב.

בתערוכת Gamescom 2014 בו נחשפה לבסוף המצגת הרשמית של סוני לפלייסטיישן 4, צפינו באותו דמו אך ללא הכרעה, וכעת תוכלו לצפות בסרטון אוף-סקרין מתוך התערוכה בטוקיו, בה מצליח גיימר בדקה ה 33 של הסרטון לנצח:

Bloodborne ישוחרר ב 6. לפברואר, 2015, בלעדית לפלייסטיישן 4.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

dark/demon souls עם גרפיקה נורמלית ומערכת קרב משופרת
מצדיק קנייה