"upgrade-insecure-requests" env=HTTPS כותרת שלי תכנים בדף

מחכים לדיל? כמחצית משחקני ה PC לא ממהרים לרכוש משחקים חדשים

Half of All PC Gamers Wait for a Sale Before Buying Games

על פי דו”ח חדש של קבוצת NPD, מחצית מכל שחקני המחשב בארצות הברית מחכה להוזלה של מחיר משחק לפני שהוא שוקל רכישה שלו, והמגמה רק הולכת ומתרחבת.

לדיגיטציה בשנים האחרונות של משחקים להורדה בתשלום יש מחיר, וכולנו כבר מכירים ואפילו מחכים למבצעים הגדולים של חנויות דיגיטליות ברשת, כשהמובילה שבהן היא כידוע סטים. כשמדובר במשחקי האינדי, הגיימרים בודקים חבילות ואוספים באתרים כמו האמבל באנדל.

האשם העיקרי- הפצה דיגיטלית

הדו”ח מבוסס על סקר שנערך בחודש יוני השנה, שבו השתתפו 6,255 גיימרים, וחושף כי 46 אחוזים מהמשיבים שמשתמשים באופן קבוע במחשבים שלהם למשחקים עשו רכישה דיגיטלית אחת לפחות בשנה שעברה. הנתונים גם מראים כי אלו המעדיפים להוריד משחקים במחיר זול יותר במקום לשלם על ביקור פפיזי בחנות ולשלם מחיר מלא עבור הרכישות שלהם.ליאם קלהאןאנליסט NPD אמר ל GamesIndustry:

כמחצית מהגיימרים שמשחקים במשחקים דיגיטליים ו / או פיזיים במחשב מצפים תמיד לדיל מעבר לפינה, ומוציאים לאור וקמעונאים כאחד צריכים לנהל טוב יותר את הציפיות הללו

ציפיות של הצרכנים עשויות להיות המכשול הגדול ביותר למיקסום ההוצאות במרחב משחקי מחשב

ספריית המשחקים מתפוצצת?

 

לקוחות מצפים ליותר ומשלמים פחות על חבילות, אך הפועל היוצא של זה, ואתם בטח מכירים את זה טוב, צבירת משחקים שלעולם לא תשחקו בהם אפילו פעם אחת. אנשים מתפתים יותר ויותר לחכות לפני התחייבות לרכישה, במיוחד כשמדובר במשחקים פחות מדוברים, אשר בדרך כלל מוצעים למכירה בסטים או באמצעות מפיצים דיגיטליים אחרים, וזוכים להנחה יפה כמה חודשים לאחר שחרורם. 

במה נשחק היום?
קולות רבים בתעשייה מצביעים על כך שהעלייה במכירות בתעשייה עלול להוביל להשפעות ארוכות טווח שדווקא מזיקות למפתחים כמו גם כצרכנים.
העתיד האפור של מפתחי האינדי
כמה מפתחי אינדי טוענים בנימה פסימית כי בקרוב נחזה באירוע של הכחדה עולמית של פיתוחים שתשפיע על אולפנים קטנים, והנורא מכל יקרה: קומץ של מוציאים לאור.

אנשים אחרים בתעשיה טוענים כי השפע של משחקים שהציפו את הערוצים הדיגיטליים בשנים האחרונות הוא חלק משמעותי מהבעיה, משום שהוא מקשה יותר ויותר על גיימרים להבחין ולברור את הכותרים שבאמת שווים את הכסף שלהם.
יתר על כן, השפע של הבחירה, מוביל לחוסר התחייבויות לרכישת משחקים במחיר מלא בעת ההשקה, מתוך הפחד של פסיחה על משחקים אחרים שעשויים להציע חוויה מספקת יותר.

נתון מענין מתוך הדו”ח מצא כי הגיל הממוצע של שחקני המחשב בארצות הברית עומד על 38, עם הכנסה ממוצעת למשק בית של 69,000 דולר (שכר שנתי).