מיקרוסופט הכריזה על קונסולת Xbox One

המשחקים

מיקרוסופט כבר הודיעה כי באירוע ההכרזה ל-Xbox One היא פחות תדבר על משחקים ויותר על הקונסולה עצמה, כי את המשחקים היא רוצה לחשוף ולהציג באירוע המשחקים הגדול של השנה E3 2013. בכל זאת היא הכריזה כי בשנה הראשונה היא תשיק  15 כותרים בלעדיים, מתוכם 8 מסדרות חדשות לגמרי.

EA Sport – פיפ"א 14, NBA Live ,UFC ו- NFL חדש

את חלק המשחקים של האירוע פתח אנדרו ווילסון, הבוס של חברת EA Sport שהודיע על שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט וכי החברה מפתחת 4 כותרים לקונסולה החדשה- Fifa 14, NBA Live 14, UFC ו- Madden 25.

בסרטון מרוכז לכל המשחקים, זכינו לראות כמה מהכוכבים הגדולים של ענפי הספורט השונים אך לא יותר מדי גיימפליי.

מסי פיפא 14

Quantum Break

ההכרזה הגדולה של הערב בקטגוריית המשחקים היתה המשחק החדש של חברת הפיתוח המוערכת, Remedy שאחראית על משחקים כמו אלן וייק ומקס פיין (הקלאסים). המשחק החדש שנחשף נקרא Quantum Break והוא ישלב בין עולם של תכנית טלוויזיה לבין עולם במשחק מחשב.

Quantum-Break

Forza Motorsport 5

מיקרוסופט הכריזה כצפוי על כותר מירוצים חדש בסדרת פורצה-  Forza Motorsport 5, שמפותח על מנוע משופץ ייעודי לדור הקונסולות הבא. המשחק בלעדי ל Xbox One

http://www.youtube.com/watch?v=r46D1lRpO1k

Call of Duty: Ghosts

מנכ"ל אקטיביז'ן אמריקה, חשף קטעים חדשים וסרטון מאחורי הקלעים למשחק Call of Duty: Ghosts, שמתהדר במנוע גרפי חדש. אמנם לא מדובר בגרפיקה שמתקרבת לבאטלפילד 3 או אפילו לקילזון של הפלייסטיישן 4, אבל רואים שיפור מסוים.

מה שהם באמת רצו להראות לנו זה בעיקר כלב רועה גרמני…

CALL OF DUTY DOGS
הסרטון של אקטיוויזן עם הכלב (של הדור הבא), חתם את האירוע.

 

לסיכומו של אירוע, לא נפלתי מהכסא. מיקרוסופט ידעה אירועים הרבה יותר נוצצים ומלהיבים בעבר. הגיימרים לא זכו לערב שכולו משחקים והכרזות חדשות, גם החומרה שהוצגה לקונסולה לא עולה על החומרה של הפלייסטיישן 4 ונראה כי מיקרוסופט די מוותרת על הגיימרים הרציניים לטובת חובבי הבידור. מצד שני, אי אפשר לשפוט רק על פי ערב ההכרזה כי מיקרוסופט הולכת לרכז את כל המשחקים החדישם שלה בתערוכת הגיימינג E3 שתתקיים בעוד שבועיים וחצי. מילה אחת שלא הוזכרה כל הערב קצת הפריעה לי, "אינדי". אם בערב ההכרזה של הפלייסטיישן 4, ז'אנר האינדי זכה לכבוד רב, ואפילו להכרזה על משחק חדש, בערב של מיקרוסופט אפילו לא השחילו את המילה אינדי, ולו פעם אחת וחבל.

גם מחיר לא קיבלנו אבל מחיר ה-Xbox One כנראה ינוע בין 400-500 דולרים . אגב, בראיון שקיים לאתר The Verge, מיד בתום האירוע, אישר מארק ויטן כי הקונסולה החדשה לא תתמוך במשחקי Xbox 360

עמוד 1: הכרזת Xbox One מפרט טכני ובידור

עמוד 2: המשחקים של Xbox One

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

העמוד הקודם 1 2

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אלופים אתם תודה!