להיט: Sifu חצה מכירות של 1 מיליון עותקים

משחק הקונג-פו שנוצר בהשראת סדרת סרטי הלחימה של ג'קי צ'אן מככב במכירות ומסתמן כהצלחה גדולה

אחרי שמחר חצי מיליון עותקים, 48 שעות מההשקה, המשחק Sifu חוגג מיליון עותקים אחרי 3 שבועות. גיימרים השקיעו במשחק מעל 10 מיליון שעות, ו 45% של השחקנים השלימו את הרמה השנייה המאתגרת. עוד מספר מעניין הוא שמעל 150,000 שחקנים התאמנו מספיק בקונג פו במשחק והצליחו לנצח את יאנג (Yang), האנטגוניסט הראשי במשחק. חלק קטן מהם הצליח להביס את הלוחם הוותיק בן ה-75, Wude.

"אנחנו נרגשים עם קבלת הפנים של סיפו משני המתרסים, מהגיימרים וגם מהעיתונות", אמר פייר טרנו, המפיק בפועל של המשחק.

יצרנו את משחק הלחימה האותנטי של קונג פו שהוא מחווה לסרטים האהובים עלינו בז'אנר הקונג פו, אנחנו אסירי תודה למעריצים שלנו ברחבי העולם, ואנחנו נרגשים במיוחד מקבלת הפנים המדהימה שהמשחק קיבל בסין.

המשחק זכה לביקורות נלהבות ולממוצע ציונים של 8/10. אין ספק שהצלחה הגדולה של משחק קונג-פו בבבירת הקונג פו העולמית, סין, שהביאה לעולם כוכבי ענק כמו ברוס לי, וג'קי צ'אן, היא ההצלחה האמיתית של המשחק.

Sifu – ביקורות וציונים מרשימים

מה הסיפור של Sifu?

Sifu פותח על ידי Sloclap הצרפתית, שהפציעה עם משחק הלחימה הראשון שלה 'Absolver' בשנת 2017. המשחק נוצר בהשראת סרטי קונג פו בכיכובו של ג'קי צ'אן (״שעת שיא״), והמונח "סיפו" מתייחס ל"מאסטר" בקנטונזית. סגנון הלחימה המופיע במשחק מבוסס על סגנון בשם Bak Mei, בדגש על "שליטה באמצעות תרגול". "שליטה באמצעות תרגול" הוא ערך מרכזי בקונג פו שבא לידי ביטוי דרך מערכת ההזדקנות.

סיפו הוא סיפורו של סטודנט צעיר קונג פו על נתיב נקמה, המחפש את הרוצחים של משפחתו. אחד נגד כולם, אין לו בעלי ברית, אבל אויבים אינספור. הוא צריך להסתמך על שליטה ייחודית של קונג פו כתנאי מסתורי כדי לנצח, ולשמור על מורשת משפחתו.

המשחק משוחק מנקודת מבט של גוף שלישי והוא כולל מעל 150 התקפות ייחודיות. מהלכים בסיסיים של התקפה יכולים להיות קשור יחד, אם כי כמה combos עשויים להעניק לשחקנים הזדמנויות טקטיות נוספות, כמו היכולת להפיל אויבים או ל"הדהים" אותם. המפתח להישרדותכם הוא שימוש במיצוב זהיר וחכם בסביבה ובכל דבר העומד לרשותכם: אובייקטים, נשקים מאולתרים, חלונות ודפים ועוד…

Sifu שוחרר ב-8 בפברואר, 2022 עבור המחשב האישי (PC), PlayStation 4 ו-PlayStation 5.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות