גיימסקום 2022: "רוצחי הליצנים מהחלל החיצון" הוכרז עם יעד יציאה ב-2023

משחק האימה שמבוסס על סרט האימה והפולחן מהאייטיז שתורגם אצלנו ל"רוצחים בלי זהות" יהיה מבוסס על קרב בין 3 ליצנים רוצחים ל-7 אזרחים (אמיצים)

באווירת שנות ה-80 שמשתלטות עלינו מכל כיוון (ובמיוחד מהסדרה "דברים מוזרים") מחכה לו בפינה עוד אדפטציה מסרטי הקולנוע הקלאסי שלא תמיד מבשרים טובות, גם פה שנות ה-80 במרכז האווירה. אבל ניתן הזדמנות למשחק האימה החדש שהוכרז ב-Gamescom Opening Night Live עם השם הארוך "Killer Klowns from Outer Space: The Game". בטריילר הבכורה שנחשף ראינו כמה ליצנים בעלי מראה גרוטסקי בתוך חוויה של 3 נגד 7.

3 (ליצנים) נגד 7 (אזרחים אמיצים)

Killer Klowns from Outer Space (תורגם אצלנו ל"רוצחים בלי זהות") הוא סרט אימה אייקוני, מטופש ומופרך משנת 1988. בסרט הופיעו נשקים כמו אקדח הפופקורן דמוי הבזוקה והפקקים שאנשים לכודים בהם בסופו של דבר לאורך הסרט, והעיבוד המודרני לסרט זה צפוי להעניק לליצנים הקוצרים בבני אדם מראה מזעזע במיוחד.

במהלך המשחק, תוכל לשחק כאחד משבעה אזרחים אמיצים מ-Crescent Cove, או שתוכל לחלופין לקחת על עצמך את התפקיד של אחד משלושת הקילר קלאונס. זה תלוי בך, בתור ניצול, אם אתה רוצה לנסות ולשרוד או שאתה מעדיף לחבל בפלישת החייזרים של הליצן.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות