אתחיל מהחלק הטוב, והוא ששחקנים יכלו בסופשבוע הנוכחי לשים את ידיהם סוף סוף על המשחק Monster Hunter Wilds אחרי שקאפקום (Capcom) שחררה את הבטא הפתוחה למשחק המיוחל.
מבט חטוף ב-SteamDB מצביע על כך שמספר עצום של גיימרים נכנסו לגרסת הבטא של Monster Hunter Wilds – מעל 463k בשלב כלשהו ב-24 השעות האחרונות.
נכון להבוקר, גרסת הבטא Monster Hunter Wilds הוא כרגע המשחק הרביעי המשוחק ביותר ב-Steam, אחרי Counter-Strike 2, PUBG ו-Dota 2 בלבד. הוא הצליח לעקוף את GTA V, Call of Duty, Naraka: Bladepoint, ואפילו את ההצלחה המפתיעה של השנה- Banana.
טכנית, גרסת הבטא של Monster Hunter Wilds שוחררה ב-28 באוקטובר ל-PS5 דרך תקופת גישה מוקדמת בלעדית בת יומיים למנויי PS Plus, אך היא נחתה למחשב, ל-Xbox ולשאר שחקני פלייסטיישן ב-1 לנובמבר ותהיה זמינה עד ה- 4 בנובמבר. גרסת הבטא כוללת את יוצר הדמויות, עם יכולת להעביר דמויות למשחק המלא, מעט תוכן עלילתי, וציד מלא אחר המפלצת דושגומה (Doshaguma).
ביצועים נמוכים וגרפיקה ביזארית
'ציידים' בגרסת ה-PC מדווחים על מאבקי ביצועים נרחבים, בעוד מעברי LOD (רמת פירוט) לכאורה מעניקים למשחק מראה מזעזע, ויזואליות מוזרה ומודלים מפלצתיים שנראים היישר מתוך משחק PS2.
נכון לעכשיו, העמוד הראשון של הסאב-רדיט Monster Hunter מלא בשחקנים המשתפים את הסצנות הביזאריות שנוצרו על ידי בעיות הגרפיקה של גרסת הבטא. בסרטון אחר, מפלצת הקרפדה הענקית טטסוקברה מופיעה כקליפה אמורפית ללא תכונות ניתנות לזיהוי וגפיים חסרות. בסרטון אחר, ריי דאו משופשף ב-LOD נכנס פנימה ונראה כמו רוכב צוקים מ-Morrowind.
באשר לביצועים, במקום אחר ברדיט, בשרשור שדן בספירת השחקנים של גרסת הבטא, הדיון השתנה במהירות ועבר לספקטרום של בעלי מחשבים אישיים ששיתפו את חוויותיהם עם הביצועים הגרועים של גרסת הבטא. "אני על Ryzen 5 5600/RTX 3060, דברים בינוניים סבירים, ובקושי הגעתי ל-30FPS רוב הזמן בלי DLSS בהגדרות בינוניות", אמר רדיטור אחד. "עם זה אני יכול להגיע 50-60 אבל נראה שהעולם מרוח בוזלין, לא פשרה גדולה!"
"בהחלט נראה שיש צוואר בקבוק במעבד או משהו בכל הנוגע לקצב הפריימים בעיר", אמר משתמש אחר שהריץ AMD Ryzen 5800X ו-Nvidia RTX 3080, "כי מצאתי ששינוי הגדרות גרפיקה עשה הבדל קטן מאוד (הרווחתי רק 10FPS במעבר מגבוה/אולטרה לנמוך)".
רדיטור אחר טוען שהוא מקבל 8-12fps בהגדרות LOWEST עם 3060ti 5600x ו- 16GB ראם. MH Wilds יורד מלהיראות נהדר בקצב סולידי של 60 פריימים לשנייה ביצירת דמויות, וגרוע ונמוך במעבר למשחק".
קאפקום מודעת לבעיות הבטא. הבוקר, החשבון הרשמי של Monster Hunter ב-X צייץ כי המשחק המלא "כבר במצב משופר יותר בהשוואה למבחן הבטא". בנוסף להודעה, היא סיפקה גם לינק למדריך לפתרון בעיות עבור גרסת הבטא, עם ההצעות הסטנדרטיות לעדכון מנהלי ההתקן של המעבד הגרפי וכו'.
If you're experiencing issues in the Steam version of the Open Beta Test, please check out our Troubleshooting & Known Issues guide:https://t.co/uXLqldIAJ0
⁰The issue of afterimage noise occurring in certain environments when Frame Generation is enabled will be fixed in the…— Monster Hunter (@monsterhunter) November 1, 2024
דרישות מערכת
קאפקום חשפה לפני שבוע את דרישות המערכת של המשחק, שכפי שהבנתם, אינן משקפות את הביצועים בבטא של המשחק שמבוסס על המנוע הגרפי RE Engine (המנוע של סדרת רזידנט איוול). אלה הדרישות:
דרישות מינימום
- מערכת הפעלה: Windows®10 (64-bit)
- מעבד: Intel Core i5-10600, Intel Core i3-12100F, AMD Ryzen 5 3600
- זיכרון ראם: 16GB
- כרטיס מסך: NVIDIA GeForce GTX 1660 Super או AMD Radeon RX 5600 XT
- VRAM: 6GB
- שטח אחסון פנוי: 140GB SSD
דרישות מומלצות (1080p, 60fps)
- מערכת הפעלה: Windows®10 (64-bit)
- מעבד: Intel Core i5-11600K, Intel Core i5-12400, AMD Ryzen 5 3600X, or AMD Ryzen 5 5500
- זיכרון ראם: 16GB
- כרטיס מסך: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super, NVIDIA GeForce RTX 4060, או AMD Radeon RX 6700XT
- VRAM: 8GB
- שטח אחסון פנוי: 140GB SSD
Monster Hunter Wilds יתמוך ב-Cross-Play, וישוחרר ב-28 בפברואר 2025 למחשב, PS5 ול-Xbox Series X/S
התגובה שלך: