Cyberpunk 2077 נדחה לספטמבר

המשחק Cyberpunk 2077 נדחה בחמישה חודשים, כדי לצאת לאוויר העולם בתאריך הסמלי 17 לספטמבר, 7 שנים אחרי GTA V, ששוחרר ב-17 לספטמבר, 2013

 

חברת CD Projekt RED חתומה על סדרת משחקי התפקידים המשובחת, The Witcher, סדרה שנחשבת לאחת ממהצלחות היותר גדולות של תעשיית המשחקים בעשור האחרון, בעיקר בזכות הכותר האחרון בסדרה The Witcher 3: Wild Hunt שקטף כמעט כל פרס ותואר אפשרי, והצלחתו תרמה אף להפקת סדרה בנטפליקס, "המכשף".
החברה הודיעה באמצעות הטוויטר שלה שהמשחק כבר גמור אך נדרשת עוד עבודת ליטוש ופינישים אחרונים כדי לשחרר אותו מוכן, ולכן היא נאלצת לדחות את המשחק הגדול הבא שלה, Cyberpunk 2077. תאריך השחרור הרשמי כרגע הוא ה-17 לספטמבר, 2020.

למרות שמדובר באחד המשחקים היותר מצופים של השנים האחרונות, דחייה של 5 חודשים היא לא באמת סיפור גדול, אם לוקחים בחשבון ש-Cyberpunk 2077 הוכרז באוקטובר 2012 ונחשף לראשונה רק בינואר 2013. בגיימסקום האחרון חשפה החברה טריילר גיימפליי מרשים בדלתיים סגורות, ולבסוף שחררה אותו גם לקהל הרחב. בטריילר ההדגמה אנו מקבלים הצצה  לרובע הפסיפיקה של נייט סיטי, שם מתגוררת כנופיית הוואטו בויז של האיטי. ג’וני סילברנד – דמותו של קיאנו ריבס שרודף את השחקן – זוכה גם להצצה נוספת, כאשר המפתחת חושפת שיש לו סדר יום משלו ויכול להיות בן בריתו של השחקן או אויב תלוי בבחירות שלו.

 

Cyberpunk 2077 ישוחרר ב-17 בספטמבר, 2020 ל-PC, Xbox One, PlayStation 4.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות