רשמי: The Witcher 4 נמצא בפיתוח

סאגה חדשה בדרך והמעריצים כבר מתרגשים על אישור רשמי לכך שמשחק Witcher חדש נמצא בפיתוח במנוע חדש-Unreal Engine 5

CD Projekt Red חוזרת לעבוד על המסע הבא של ג'רלט מריוויה, והלילה היא הכריזה רשמית על המשחק הבא בסדרת The Witcher באמצעות ציוץ בטוויטר. בעוד הפרטים על המשחק הבא בסדרה כרגע לוטים בערפל, CDPR סיפקה לנו בתור התחלה תמונת טיזר, שמציגה את הסמל של בית הספר לחתול, School of the Cat (בניגוד לבית הספר לזאב של ג'רלט). מה המשמעות של זה? חוזרים לנעוריו של ג'רלט? כל זה כרגע בגדר סימן שאלה.

מה שאנחנו כן יודעים על המשחק החדש הוא כי הוא יפותח באמצעות המנוע החדש והנוצץ של אפיק- Unreal Engine 5 כחלק מ"שותפות רב שנתית" עם Epic Games. פאוול זאוודני, ראש הטכנולוגיה בחברה אמר:

אחד מההיבטים המרכזיים של טרנספורמציה RED 2.0 הפנימית שלנו הוא התמקדות הרבה יותר חזקה בטכנולוגיה, ושיתוף הפעולה שלנו עם Epic Games מבוסס על עיקרון זה. מלכתחילה לא שקלנו הסדר רישוי טיפוסי; גם אנחנו וגם Epic רואים בכך שותפות טכנולוגית ארוכת טווח ומספקת. חיוני ל-CD Projekt Red להחליט על הכיוון הטכני של המשחק הבא שלנו מהשלב המוקדם ביותר האפשרי כמו; בעבר, השקענו משאבים ואנרגיה רבים כדי להתפתח ולהתאים את REDengine עם כל שחרור משחק שלאחר מכן. שיתוף הפעולה הזה כל כך מרגש, כי הוא יעלה את חיזוי הפיתוח ויעילותו, ובו זמנית יעניק לנו גישה לכלי פיתוח משחקים מתקדמים. אני לא יכול לחכות למשחקים הנהדרים שאנחנו הולכים ליצור באמצעות Unreal Engine 5!

בשביל להרגיע את החששות משיתוף פעולה זה, למרות ש-CDPR משתמשת בטכנולוגיית Unreal Engine של Epic, הם אישרו שה-Witcher הבא לא יהיה בלעדי ל-Epic Games Store.

המשחק האחרון של החברה נחשב לאסון טכני והוא המשחק Cyberpunk 2077 שפותח על ידי REDengine. יש לקוות, כי המעבר ל-Unreal Engine פירושו ש-CDPR תוכל להתמקד בבניית העולם ובעלילה שהם מצליחים כל כך, בלי צרות טכנולוגיות. CDPR אישרה כי Cyberpunk 2077 יישאר ב-REDengine.

The Witcher 3 הוא המשחק האחרון והקודם בסדרה והוא נחשב לאחת מההצלחות היותר גדולות של תעשיית המשחקים בעשור האחרון. The Witcher 3: Wild Hunt) קטף כמעט כל פרס ותואר אפשרי והסדרה תורגמה גם לסדרת טלוויזיה מצליחה בנטפליקס.

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מחכה לזה ממש !!!