Resident Evil 7, משחק האימה של קאפקום (Capcom) שעשה את דרכו למכשירי הפרימיום של אפל ׁ(Apple) ב-iOS מוכר הרבה פחות מהצפוי, כך על פי הערכות מכירות.
לפי ניתוח של Mobilegamer.biz המבוסס על הערכות של Appfigures, המשחק שוחק קצת יותר מ-83,000 פעמים מאז שוחרר ביולי, מאחר והוא מוצע גם בגרסת ניסיון חינמית. כדי לפתוח את המשחק המלא, שחקנים צריכים לשלם 20 דולר למשחק הבסיס ועוד 20 דולר לחבילת ה-DLC.
לפי Appfigures, קאפקום הרוויחה סכום של 28,140 דולר מגרסת המשחק ל-iOS. נתון זה הוא לפני הקיצוץ של 30% שאפל גוזרת. לאחר ניכוי, זה משאיר נתון שמרמז ש"אפילו עם עיגול נדיב כלפי מעלה, אתה מקבל כמות שחקנים של מתחת ל-2,000 לקוחות משלמים", לפי Mobilegamer.
משחק האימה 'Resident Evil 7 biohazard' זמין כעת בגרסת ניסיון למכשירים iPhone 15 Pro (ו-Pro Max), iPadOS (M1 ואילך) ו-macOS (M1 ואילך) ברחבי העולם.
בחודש שעבר, דיווחנו על הערכות בשוק כי מכירות משחקי הטריפל A האקסקלוסיביים לאייפון 15 הן כישלון מהדהד. על פי ניתוח נתונים ובהתבסס על הערכות משחקי טריפל A ל-iOS ששוחררו עד כה, Resident Evil 4, Resident Evil Village, Death Stranding ו-Assassin's Creed Mirage לא הצליחו להימכר היטב, וזה בלשון המעטה.
באשר לסדרת האימה, במהלך האירוע האחרון של החברה – CAPCOM NEXT, בו היא חשפה את המאפיינים העיקריים של Dead Rising Deluxe Remaster, הסטודיו גם אישר רשמית את קיומו של משחק ההמשך Resident Evil 9 שיהיה הפרק המרכזי הבא בזיכיון האימה/ הישרדות Resident Evil.