להיט: מכירות הגרסה המחודשת של Resident Evil 4 חצו את רף 4 מיליון יחידות ברחבי העולם

החידוש האחרון מבית קאפקום מסתמן כהצלחה גדולה והוא הכותר השני בסדרה הכי נמכר בהיסטוריה בשבועיים הראשונים להשקה

סדרת Resident Evil נחשבת לאחת מסדרות האימה הכי מצליחות בעולם, ונראה כי הכותר האחרון בסדרה (RE4) שהוא חידוש לאחד הכותרים האייקונים שלה, הולך לשבור שיאים חדשים. נכון להיום הכותר Resident Evil 6 ששוחרר בשנת 2012, מחזיק בשיא המכירות לזמן קצר, וביום ההשקה הצליח למכור לא פחות מ-4.5 מיליון עותקים.

RE7 ששוחרר ב-2017, הצליח למכור למעלה מ-2.5 מיליון עותקים ברחבי העולם במהלך השבוע הראשון להשקתו, ואנו יודעים שקאפקום עדכנה אז על מכירות של 3.5 מיליון עותקים של המשחק בשלושת החודשים הראשונים שלו.

בזכות הביקורות הטובות

שני החידושים הקודמים והמוצלחים בסדרה, Resident Evil 2 Remake ו-Resident Evil 3 Remake מכרו בהתאמה יותר מ-3 מיליון בשלושה ימים ו-2 מיליון עותקים בחמישה ימים לאחר ההשקה. הכותר האחרון בסדרה, Resident Evil: Village, ששוחרר ב-2021, מכר ביותר מ-5.7 מיליון עותקים ברחבי העולם בכל הפלטפורמות , אבל זה לקח לו 9 חודשים. אם נחזור למכירות של RE6, למרות מכירות ההשקה הראשוניות שלו בכמות של 4.5 מיליון יחידות ברחבי העולם, לקח למשחק יותר משנה למכור 5 מיליון עותקים.

מלבד המכירות הנאת של החידוש ל-RE4, הכותר החדש הזה זכה לביקורות מצוינות בקרב המבקרים ברחבי אתרי הגיימינג בעולם, לצד ביקורות גולשים משובחות בעמוד המשחק בחנות סטים (ציון של 97%).

Resident Evil 4 Remake זמין ברחבי העולם כעת עבור PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, ו-PC.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות