הידאו קוג'ימה חתם עם סוכנות טאלנטים הוליוודית גדולה – "אחקור הזדמנויות לקולנוע, אנימה, TV ועוד"

מפתח המשחקים האגדי אומר שהוא "רוצה לעבוד עם אנשים מוכשרים מרחבי העולם וליצור משהו חדש, כאשר 'דיגיטלי' היא מילת המפתח".

אולי השם הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) לא אומר הרבה לחלקכם, אבל לבטח שיחקתם בעבר במשחק כלשהו שהגיע היישר ממוחו המבריק. בגיל 61, מפתח המשחקים היפני קוג'ימה, רחוק מפרישה והמוח מאחורי "Death Stranding" וסדרת מטאל גיר סוליד ("Metal Gear Solid") מתווה מסלול שירחיב את הקהל האדוק שלו מעבר לעולם המשחקים ולעבר בירת הקולנוע העולמי- הוליווד אחרי שחתם עם סוכנות הכישרונות WME, כך על פי דיווח של Variety.

לקראת הופעתו בתערוכת המשחקים של טוקיו ׁ(TGS 2024) בסוף השבוע, קוג'ימה שוחח עם וראייטי על בחירת WME כקשר שלו לעולם הטלוויזיה והקולנוע, ועל תוכניותיו למשחקי הווידאו הבאים "Death Stranding 2", "Physint" ושיתוף הפעולה של הקומיקאי ג'ורדן פיל עם הפרויקט "OD", כמו גם מה קורה עם העיבוד לסרט שמבוסס על המשחק הראשון שלו אחרי שעזב את קונאמי (Konami) – "Death Stranding" והקים את קוג'ימה הפקות (Kojima Productions).

תכנית בשלושה חלקים

קוג'ימה פירט בראיון על העתיד של 'קוג'ימה הפקות', ופירק את התוכנית שלו לשלושה שלבים. השלב הראשון, אמר קוג'ימה, היה כולו על Death Stranding וביסוסו "בתוך קטגוריית המשחקים והתרחבות בפלטפורמות גלובליות, כמו אפל ו-PC וסוני". "החלק הזה לא בהכרח קשה", הוסיף. אבל השלב השני, חשף קוג'ימה, כולל "צורות שונות של מדיה: סרטים, אנימה, דרמות טלוויזיה וכו'".

"בעצם, הרחבת ה-IP של המשחק למדיות אחרות", המשיך. "זה השלב השני. לזה אנחנו שואפים בהמשך. יצרתי את קוג'ימה הפקות תחת התחום של 'בידור דיגיטלי', אבל אני לא חושב שזה בהכרח חייב להיות משחק וידאו. נוכל ליצור IP חדש ממשחק, או אנימה, או סרט, או משהו אחר לגמרי הכל אפשרי, וזה השלב השלישי".

השלב השלישי נשמע קצת יותר מעורפל, אבל קוג'ימה הוסיף שהוא "רוצה לעבוד עם אנשים מוכשרים מרחבי העולם וליצור משהו חדש, כאשר 'דיגיטלי' היא מילת המפתח". לדבריו זה יכול להיות סרט, משחק או משהו אחר לגמרי והעיקר שיהיה משהו יוצא דופן.

יצרתי את קוג'ימה הפקות תחת ההגדרה של 'בידור דיגיטלי', אבל אני לא חושב שזה בהכרח חייב להיות משחק וידאו".

הידאו קוג'ימה
הידאו קוג'ימה HIDEO KOJIMA

ליצור משהו חדש ביחד

באשר לעדכון על הסרט Death Stranding, שהוכרז בסוף השנה שעברה עם A24 ו-Kojima Productions, קוג'ימה לא חשף יותר מדי. עם זאת, הוא אישר שהוא לא יביים את זה בעצמו, למרות שהוא "יפקח עין על העלילה ויעזור להם בפרויקט".

באשר למי עשוי לביים את זה, ג'ורדן פיל נראה כמו מועמד ברור, לאור השותפות שלו ושל קוג'ימה במשחק ה-OD המסתורי הקרוב. אבל קוג'ימה ציין שיש לו יחסים קרובים גם עם יוצרי קולנוע גדולים אחרים, "ואנחנו תמיד מדברים על לעשות משהו ביחד", כולל זוכה פרס האוסקר גיירמו דל טורו ("צורת המים"), ניקולס וינדינג רפן ("דרייב") וג'ורג' מילר (סדרת  "מקס הזועם"), שקוג'ימה הכתיר אותו לא אחת כ"אלוהים שלי".

"כרגע, סרטים ומשחקים הם שני ענפים שונים, אבל די בקרוב, זה יהיה מאוד דומה", המשיך. "אז, זה לא על יצירת משחק וידאו מתוך Nope או לגרום לג'ורדן לעבד את Death Stranding לסרט. זה על ליצור משהו חדש ביחד."

מפתח המשחקיפ הידאו קוג'ימה מצולם כשמאחוריו פוסטרים של הסרט "פוריוסה: מסאגת מקס הזועם"
הידאו קוג'ימה (תמונה: X)

הוא גם חשף ש"יש כמה פרויקטים של עיבוד Death Stranding כרגע, אבל יש סיפור אחר שכתבתי שמיועד לסרט. אבל אין לי זמן לביים אותו, אז אני לא אעשה זאת. זה כמו מבחן לשלב השלישי".

קוג'מה נחשב בידי מעריציו ומפתחי משחקים רבים מהתעשייה לאחד מיוצרי במשחקים המשפיעים והחדשניים בתעשיית המשחקים. בגיל 24 בלבד, הוא עיצב את משחק "מטאל גיר" הראשון, שיצא לראשונה למחשבי MSX2 בשנת 1987, משחק שיסלול את הדרך לסדרת מטאל גיר, אחת הסדרות המבריקות, החדשניות והמצליחות בכל הזמנים, ועד היום. בשנת 2015 לאחר צאת המשחק האחרון שלו בסדרה- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, הוא הודיע שהוא עוזב את קונאמי אחרי 28 שנה.

x

כל החדשות אצלכם בנייד

בטלגרם ובווטסאפ

טלגרם ערוץ
וואטסאפ ערוץ
שיתוף:

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות