GTA 6 יקבע "בנצ'מארק יצירתי" לכל תעשיית הבידור, אומר מנכ"ל Take-Two

שטראוס זלניק, מנכ"ל Take-Two דיבר מעט על המשחק הבא בסדרת Grand Theft Auto ומאמין שהמיליארדים יגיעו וכי המשחק יהיה שיא בידור עולמי

אף אחד בחברת טייק2 לא מתכוון באמת שהציפיות שלכם לא יהיו גבוהות מדי עבור GTA 6 או משהו, אבל מנכ"לה היהודי של Take-Two Interactive, שטראוס זלניק, ציין אתמול במהלך שיחה עם המשקיעים לרגל פרסום דו"חות החברה שזה יהיה אחד מקטעי המדיה הטובים ביותר. אֵיִ פַּעַם.

בשלב זה, כולנו יודעים שחברת הפיתוח של המשחק, רוקסטאר (Rockstar Games) עובדת על הכותר הבא בסדרת Grand Theft Auto. לפי עדכון פיתוח אחרון ורשמי מהאולפן בפברואר, GTA 6 "בדרך", או כשמו שאומרים אצלנו "על האש".

GTA 6 – חצי עולם מחכה לו

בנוגע למספרים, זלניק ציין ש-GTA 5 מכר עד היום 170 מיליון יחידות, המנכ"ל דיבר על כך שחברות הפרימיום של GTA+ ראו צמיחה עקבית מאז ההשקה, ושהחברה מייצרת רווחים מהשחקנים שלה ב-PS5/Xbox Series X/S בקצב 36% יותר מאשר בדור האחרון. אבל, בתוך כל התנצחויות הרווח, הייתה הצצה לאיך שהוא מצפה ש-GTA 6 ייראה, עם חשש מה שהמשחק הבא בסדרה יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי שיצליח לצאת מהצל של GTA 5.

עם פיתוח הערך הבא בסדרת Grand Theft Auto בעיצומו, צוות Rockstar Games נחוש להציב שוב אמות מידה יצירתיות לסדרה, לתעשייה שלנו ולכל הבידור, בדיוק כפי שהלייבל עשתה עם כל אחת מהן. GTA 6 יקבע "בנצ'מארק יצירתי" לכל תעשיית הבידור

שטראוס זלניק (Strauss Zelnick) מנכ"ל T2

לזיכיון כמו GTA יש את הכוח לעשות את זה: אפילו בהשקה, GTA 5 היה ג'ורג'נאוט (בעברית: "הדורס") והרוויח 800 מיליון דולר ביומו הראשון ומיליארד דולר בשלושת הימים הראשונים שלו. בזמנו, זה היה שיא בידור עולמי – גרף יותר כסף מכל סרט, אלבום, משחק או מהדורת טלוויזיה באותה תקופה.

הניסוח שבו משתמש זלניק היה לייצר "בנצ'מרק יצירתי", מה שמצביע על כך שזה הולך להיות משחק שיעלה על ה-GTA האחרון, או Red Dead Redemption 2, מבחינת היקפו, הדמויות שלו, הכתיבה שלו, החופש שלו. , והחזון שלו.

אין ספק שההייפ לקראת המשחק הבא בסדרה, נמצא באופן קבוע גבוה ושלל שמועות ודיווחים מגיעים כמעט כל שבוע מאינספור מקורות ואנשים שמתלחששים בין אולפן כזה לאחר. הדיווח האחרון ל-GTA 6 היה שתהיה דמות ראשית נשית בפעם הראשונה בהיסטוריה של הסדרה. אנליסטים בתעשייה צופים שגיטיאיי 6 ייצא מתישהו בשנת הכספים 2024 של Take-Two, שנמשכת מאפריל 2023 עד מרץ 2024, אך המפתחים סקפטיים. המשחק נמצא בפיתוח בצורה כלשהי מאז 2014. התוכניות המקוריות ל-GTA 6, אשר נקרא בשם הקוד Project Americas, היו שהוא יהיה גדול יותר מכל משחק Grand Theft Auto עד כה


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מאוד מתרגש! הכי חשוב ש Rockstar Games ייקחו את כול הזמן שצריך לא אכפת לי באמת לחכות עד 2025 רק שידהים את תעשיית הבידור.

זה יהיה חייב להדהים, אחרת…