"GTA 6 ייקח שחקנים לכל קצוות העולם, המשחק יכול להימשך 500 שעות"

מייקל פכטר, אנליסט הגיימינג הידוע, שופך אור שמועתי על הפרויקט הגדול הבא של רוקסטאר- GTA 6

אם יש משחק או סדרה ששוברים תמיד שיאים במספר השמועות, ללא ספק זה GTA. בדיוק כמו בסבב השמועות הקודם של GTA V, המשחק הבא GTA 6 הוא לבת שמועות מבעבעת. לפחות בחודש שעבר אישרה חברת רוקסטאר (Rockstar Games) שהפיתוח הפעיל עבור GTA VI נמצא בעיצומו. כמובן, שזה משהו שכולנו יודעים רק היינו צריכים את האישור לכך.

אנליסט הגיימינג מייקל פכטר (מנהל מחקר ב-Wedbush Securities) טוען שהפיתוח של GTA 6 החל בין 2014 ל-2015, כלומר שנה או שנתיים מהשקת GTA V. הסיבה שעומדת מאחורי זמן פיתוח כה ארוך היא היקף המשחק העצום וככל שהסדרה מתקדמת, העולם בה הולך ומתרחב.

GTA VI נמצא בפיתוח מאז 2014. אולי הם לא כתבו קוד אז בזמן שהם הבינו את הסיפור, אבל עד 2015 הם כתבו קוד. כל מי שכל כך תמים לחשוב שרוקסטאר עם 2000 עובדיה יושבים על ישבנו ומכופפים את האגודלים… לא, הם לא, החבר'ה האלה עובדים על התחת כדי ליצור תוכן מדהים, אבל GTA VI הולך לקחת 10 שנים או יותר.

לפי המקורות של פכטר, GTA VI יציג מספר מיקומים מכל המשחקים הקודמים בזיכיון.

הסיבה היא, להבנתי, זה שילוב של Vice City, San Andreas, Liberty City (אז GTA III), ואירופה, לונדון ללא ספק. אתה תהיה מסוגל ללכת לכל מקום ביבשות האלה ויהיו לך משימות שייקחו אותך לכל המקומות האלה.

גיטיאיי 6 – השמועות לא מפסיקות

לטענתו המשחק עשוי להיות כל כך ענק שיימשך לא פחות מ- 500 שעות (!)

זה כנראה יהיה ממש משחק של ארבע או חמש מאות שעות עד שהם יוציאו אותו. זה מה שהם עושים עכשיו, לזה הם הפכו את GTA VI.

GTA 6 הוא ללא ספק הפרויקט הכי שאפתני של רוקסטאר. ככזה, זמן הפיתוח הארוך שלו נשמע הגיוני. אנליסטים אחרים ציינו לאחרונה שהתחזית הפיננסית האחרונה של Take-Two מרמזת על שחרור פוטנציאלי של GTA VI בשנת הכספים 2024. אנליסט אחר בשם ג'ף כהן, מחברת ההשקעות סטפנס (Stephens) טען בשנת 2020 כי GTA 6 ישוחרר ב-2023.

רוקסטאר תשחרר גרסה משופרת של GTA V עבור ה- PS5 ו-Xbox Series X | S החל מה-15 במרץ דרך החנויות הדיגיטליות ובחודש הבא דרך חנויות פיזיות.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות