GTA V שובר שיאים: הכניס 800 מיליון דולר ביום ההשקה

GTA-V-תקציב

GTA V על הדרך הנכונה להפוך למשחק המכניס ביותר בהיסטוריה, כן, יותר מכל Call Of Duty…

רק לפני עשרה ימים דיווחנו על כך ש-GTA V הוא המשחק בעל התקציב הכי גדול (265 מליון דולר) בהיסטורית הגיימינג, האם זה השתלם? Hell Yeah! העלות הענקית הביאה אתה המון ביקורות חיוביות ונראה שהמשחק הולך לזכות בתואר משחק השנה. אך מי שדאג לרוקסטאר מהבחינה הכלכלית (אם היו דאגות וספקות בכלל), יכול להיות רגוע. Take-Two הכריזה אמש ש-Grand Theft Auto V הכניס בערך כ-800 מליון דולר רק ב-24 שעות של יומו הראשון של המשחק בשוק, פי שלוש מעלות הפיתוח וכל הדברים מסביב. וזו ההכנסה הכי גבוהה של משחק ביומו הראשון בשוק אי פעם. תוסיפו לזה שהמשחק כמובן לא יצא למחשב, ולא הוכרז למחשב, ו-Take Two הוסיפה שהמשחק עדיין לא הושק ביפן וברזיל.
מנכ"ל Take-Two – סטארוס זלניק:

כולנו ב-Take Two נרגשים מהתגובה הראשונית של הקהל ל-Grand Theft Auto V. פעם נוספת, הצוות ב-Rockstar Games התעלה על עצמו וקבע רף חדש של יצירתיות, חדשנות ומצוינות בתעשייה. בחצות בין יום שני לשלישי, לקוחות מכל העולם הסתערו על החנויות כדי להיות מהראשונים שחווים את המשחק החדש בסדרה, רק בצפון אמריקה, 8300 חנויות פתחו את הדלת ללקוחות בחצות כדי לתת מענה למעריצים הנאמנים של הסדרה. אנחנו מאוד גאים בהישג של Rockstar ואנחנו לא יכולים להיות יותר מרוצים מההשקה הזאת.

זהו ללא שום ספק, הישג מרשים, משחק פופולרי לא פחות – Call Of Duty: Black Ops 2 שעשה מילארד דולר ב-15 ימים, כנראה ש-GTA V יעקוף את זה בענק. אלו עוד שיאים המשחק הזה יכול לשבור? נצטרך לחכות ולגלות.
המשחק שוחרר שלשום ל-Playstation 3 ול-Xbox 360 ומדובר במשחק המעוטר ביותר בציונים גבוהים השנה, הביקורות שואפות לשלמות. אופציית ה-Online של המשחק תגיע בראשון לאוקטובר. 

GTA V IS OUT

הביקורת שלנו על המשחק, תגיע בימים הקרובים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
13 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כמה זמן בערך אתם מעריכים שיצא למחשב?

הממממ….

ג'יטיאיי 4 יצא באפריל 2008 לקונסולות והגיע למחשב בדצמבר – תקופה של 8-9 חודשים. בהתחשב בעובדה שג'יטיאיי 5 יצא לא מזמן באמצע ספטמבר 2013, הייתי אומר אביב 2014 (מרץ-מאי, ואולי גם קצת מיוני).

כמה אני שמח
מגיע לרוקסטאר בענק!!

מחקה לביקורת שלכם 🙂

מחכה אתה מתכוון

סליחה

ממש בקרוב זה כאן 🙂

מי הולך לעשות את הביקורת?

אני 🙂 (ספיר)

חסר לך שלא תיתן 10 😉 חחחח

חחחחחחח אי אפשר שלא 😛

ספיר זה בן או בת ? ואם זה בת איך את אוהבת gta ?

חחח בן.
ותופתע, יש המון בנות גיימריות, גיימינג זה לא רק לבנים