אנליסט: GTA 6 ישוחרר ב-2023

GTA 6 עדיין לא הוכרז רשמית כך שאין לו תאריך יציאה, אך אנליסטים מעריכים כי תכניותיה השיווקיות של חברת Take Two רומזות על חלון שחרור ב-2023

מליוני מעריצים ברחבי העולם מנסים למצוא רמזים ומידע אודות המשחק הבא בסדרת Grand Theft Auto, וכשאין מידע רשמי כלשהו, הם נאלצים להסתפק בשמועות. שמועות על כך שהעבודה על GTA 6 כבר החלה, צצו אי שם ב-2015 ושנה אחר כך דווח על משחק שיתרחש בטוקיו, ועל כך שישוחרר לא לפני 2020, אך כמו בכל משחק בסדרה, רב הנסתר על הגלוי. אתמול, מפיצת סדרת משחקי GTA, חברת Take Two חשפה את תכניותיה לתקציב השיווק והפרסום לשנים הקרובות. נראה כי במהלך שנת הכספים 2024, שמתחילה באפריל 2023 ומסתיימת במרץ 2024, החברה מתכוונת להכפיל את תקציב השיווק והפרסום שלה לסכום של 89 מיליון דולר. על פי החברה יש לה לא פחות מ-93 משחקים בצנרת שעתידים לצאת ב-5 שנים הקרובות, אין ספק שהקטלוג הזה טומן בחובו את GTA 6.

ג'ף כהן, אנליסט מחברת ההשקעות סטפנס (Stephens) כתב למשקיעי החברה (אנשים שמושקעים במנייה של חברת Take Two) שאינו בטוח עד כמה המידע על תקציב השיווק והפרסום יכולים לחזות משחק חדש בסדרת GTA. מצד שני, גילוי דומה בעבר חזה במדויק את ההשקה של Red Dead Redemption 2 לפני ההכרזה על המשחק הזה.

הנהלת Take-Two דיברה בביטחון רב על תכניותיה לחמש השנים הבאות, עם משחקים רבים בצנרת, עם זאת, העיתוי של Grand Theft Auto הבא נותר בראש מעייני המשקיעים, במיוחד עם המניה הקרובה לשיא כל הזמנים.

GTA 6 RUMOR

אם זה נכון, זה אומר ש- GTA 6 ייצא עשור שלם אחרי GTA 5. הסיבה הכלכלית לכך היא שרוקסטאר עדיין נהנית מהכנסות על משחק שהושק לפני שבע שנים, והגיוני שהמפתחת לא תמהר לחסל את הפרה החולבת שלה, GTA Online. אולי ההמתנה הזו רק אומרת שהחברה מחפשת לנצל בצורה הטובה ביותר את הדור הבא של הקונסולות מבית סוני (PS5) ומיקרוסופט (Xbox Series X), שתושקנה לקראת סוף שנה זו.

GTA V עדיין פופולרי להפליא ורוקסטאר עדיין מפיקה תוכן חדש עבורו. המשחק שנחשב לאחד המשחקים המצליחים ביותר בתולדות ההיסטוריה של הגיימינג, שוחרר לראשונה ב-2013 לקונסולות וכעבור שנתיים למחשב האישי. דוגמה חיה לפופולריות העצומה שלו קיבלנו החודש עם ההודעה כי המשחק יוצע בחינם לזמן מוגבל בקמפיין שיווקי של חנות המשחקים של Epic Games, כשעם ההכרזה על הקמפיין, קרסה החנות והקליינט של אפיק גיימס לכמה שעות.

gta 5 free on epic games

אמנם מדובר ברמזים קלים ובהשערות של אנליסטים משוק ההון, אך אין מנוס לחברת רוקסטאר (מפתחת המשחק) ו-Take Two להתחיל לשתף אותנו בפרטים יותר מוצקים, כמו הכרזה רשמית על קיומו של המשחק.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות