GTA 6: כל השמועות וכל הדיווחים על המשחק הגדול הבא של רוקסטאר (מתעדכן)

Grand Theft Auto VI או בשמו הקצר GTA 6, עדיין לא הוכרז או נחשף רשמית אבל המעריצים מתחילים כבר להכין את עצמם ליום הגדול בו זה יקרה. ריכזנו עבורכם את כל השמועות, הדיווחים, התיאוריות והטיזרים למשחק הגדול הבא, GTA VI.

סוף לשמועות עדכון אחרון 1/12/2023: עכשיו זה רשמי!!! טריילר בכורה של GTA 6 ישוחרר ב 5 בדצמבר!!

GTA 6 GTA VI

עדכון 18/09/2022: הדלפת ענק של לא פחות מ-90 סרטונים ותמונות דלפו לרשת שמציגים את שני כוכבי המשחק, ג'ייסון ולוצ'יה.

הצצה ראשונה (לפני שיוסר) ל-GTA 6! הדלפת ענק של שלל סרטוני גיימפליי וקוד המקור שדלפו לרשת

https://youtu.be/5NMPWIACWLM

 

[the_ad id="59804"]

עדכון 27/7/2022: האתר בלומברג מדווח כי ל-GTA 6 תהיה דמות ראשית נשית בפעם הראשונה בהיסטוריה של הסדרה והיא ממוצא לטיני. המשחק ישוחרר במינימום בעוד שנתיים והמשחק יתרחש במיאמי.

נכון לרגע כתיבת שורות אלו, ל- GTA 6 אין תאריך יציאה רשמי מהמפתחת רוקסטאר (Rockstar), אך חרושת השמועות על המשחק הגדול הבא של Grand Theft Auto ממשיכות לזרום. חלק מהשמועות לגבי GTA VI הן פרי מוחם של מעריצים אדוקים והדלפות לא מאומתות, החל ממיקום פוטנציאלי (העולם בו המשחק ייקח חלק), הגדרה ותקופה של הזמן, וכמובן לאילו פלטפורמות הוא יגיע (רמז: לכולם בסוף).

[the_ad id="59804"]

כשברקע הפופולאריות של GTA Online צוברת לה עוד מעריצים ותהווה את תשתית האונליין של GTA 6, חרושת השמועות לכאורה לא נעצרת. והשבוע נטפליקס צרפת שכביכול הבינה את ההייפ האחרון סביב "הדלפה" אפשרית נוספת (מיני רבות) – פרסמה משהו בטוויטר על GTA 6 "בקרוב." וזכתה לקרוב ל-40 אלף לבבות/לייקים:

En gros, GTA VI, c'est prochainement quoi.

— Netflix France (@NetflixFR) April 13, 2021

כל עוד אין כל מידע רשמי על Grand Theft Auto 6, ננסה למנות כאן את היסטוריה של כל השמועות הגדולות וההדלפות של GTA 6 מהשנתיים האחרונות. רק קחו בחשבון שאף אחת מהשמועות שנדונו במאמר זה לא אומתה על ידי GamePro, ומעט מאוד אומתו על ידי גורמי חדשות אחרים שהגיעו ממקורות מכובדים – יש להתייחס אליהן כאל שמועות והשערות של מעריצים ולא מידע רשמי של חברת רוקסטאר.

שמועה 1: ב- GTA 6 תופיע גיבורה נשית

בינואר 2021 השמועות על GTA 6 בהן דמות נשית תככב כראשית הגיעה לארח לאחר שטום הנדרסון (הידוע בהדלפות שקשורות ל Call of Duty) פירסם בטוויטר, "לראשונה אי פעם בסדרת GTA, ל- GTA 6 תהיה גיבורה נשית וגברית שניתן לשחק". בראיון ל"גרדיאן", איש שם בשנת 2013, מייסד רוקסטאר, דן האוס, הביע את התעניינות הסטודיו בחקר דמות נשית בשלב כלשהו, ואמר:" האם נוכל לעשות משחק עם דמות נשית מובילה? כמובן. פשוט עדיין לא מצאנו את המשחק המתאים לזה, אבל זה אחד הדברים שאנחנו תמיד חושבים עליהם. "

gta VI FEMALE
דמות ראשית נשית ב GTA 6? אפשרי בהחלט

Grand Theft Auto כסדרה, הכילה מגוון כוכבים ודמויות פליליים בדיוניים – טומי ורצטי הלוהט של Vice City, הפליט המזרח אירופאי הבוגר, אך עדיין הציני של GTA 4, ניקו בליץ ', וכנופיית הרחוב הנאיבית אך עם הלב זהב, שולטת בסי ג'יי ג'ונסון מסן אנדראס (San Andreas), ועוד.

[the_ad id="59804"]

GTA 5 עשה משהו חדש לסדרה עם שלישיית הדמויות שיכלתם לבחור, החל מפושע בפרישה שחי במותרות ועד סוחר נשק בפארק קרוואנים וכלה בכנופיית צעירים המעוניינת להפוך אותה לגדולה. ועדיין, הסדרה מעולם לא הציגה אישה כגיבורה מעבר ליכולת להתאים אישית את הדמות שלך ב- GTA Online.

שמועה 2: GTA 6 ייקבע במיאמי או ב-Vice City

בשנת 2018, "מקור פנימי" אמר לכאורה ל-Inside Gaming כי GTA 6 יתרחש במיאמי, ככל הנראה משמעותו של Vice City, בהתחשב בהיסטוריה של GTA עם ערים בדיוניות מבוססות על ערים אמיתיות. אך כפי שהזכיר Inside Gaming, מיאמי קיימת גם מבחינה טכנית ביקום של ה- GTA. משחקי פנים מצביעים על ראיון של Digital Trends עם לסלי בנזיס, הנשיא לשעבר של רוקסטאר צפון, כדי לבחון את השמועה הזו. כשנשאל אם GTA ישוב אי פעם לוייס סיטי, אמר בנזיס, "זו תמיד אפשרות."

gta 6 vice city

שמועה 3: GTA 6 יוגדר גם בארה"ב וגם בדרום אמריקה

"המקור הפנימי" של Inside Gaming טוען גם כי שם הקוד של GTA 6 הוא Project America, המתייחס לתכונה שתאפשר לשחקנים לטוס בין ארצות הברית לדרום אמריקה. כפי שציין Inside Gaming, סחר הסמים בדרום אמריקה – במיוחד "כביש הקוקאין" בין קולומביה למיאמי בשנות ה -80 – היה נושא לטונות של מדיה פופולרית, כך שאם GTA 6 היה חוזר לוייס סיטי, זה יהיה גם הגיוני שזו תהיה בתקופה של המשחק מ- 2002. לדברי בנזיס, "Vice City, אולי יותר מכל משחק GTA אחר, עסק באותה תקופה כמו התפאורה. מיאמי בשנות השמונים כל כך אייקונית שזה ירגיש מוזר לבקר מחדש בעיר בתקופת זמן אחרת."

[the_ad id="59804"]

כמו בכל השאר בסיפור זה, רוקסטאר עדיין לא הגיבה רשמית על הגדרת ה- GTA 6, ולכן יש לנו רק שמועות ממקורות אנונימיים והשערות מעריצים.

שמועה 4: GTA 6 יוגדר ב- Liberty City ו- Vice City

בשנת 2019, פוסט אנונימי של Pastebin טען שהוא אמן סביבתי במשחקי Rockstar Games, והדליף מידע לא מאומת על GTA 6. ההודעה טענה כי שם הקוד "Project Americas" מהדיווח של Inside Gaming הוא נכון, כמו גם הטענה בדבר דרום אמריקה. זה גם פירט את ההגדרה של Vice City וקבע כי המשחק יתקיים לא רק בעיר פלורידה הבדיונית, אלא גם בליברטי סיטי (Liberty City), ניו יורק הבדיונית של GTA 4, עם קטע של עיירות קטנות יותר ושטחי ביצות המפרידים ביניהם.

gta VI CE
בעצם אפשרי לקרוא למשחק הבא GTA VI Ce City, לא?

הוייב הזה תואם להצהרה של בנזיס באותו ראיון של Digital Trends שהוזכר קודם לכן, "[…] בשלב מסוים היינו רוצים שיהיה לנו עולם אחד גדול המכיל את כל הערים שלנו ולתת לשחקן לעוף ביניהן ולבקר מחדש באזורים המועדפים עליהם," אם כי יש לציין כי הראיון הזה היה משנת 2012 ובנזיס כבר לא עובד בחברה.

[the_ad id="59804"]

שמועה 5: GTA 6 יוגדר בתקופות מרובות

אותה הדלפה של Pastebin משנת 2019 טענה כי הסיפור ל- GTA 6 יוגדר בשנות ה -70 או ה -80, אך עם סביבות מודרניות, וההשערה היא שהמשחק יוגדר משתי תקופות או על סט מצב נפרד של GTA Online. עם זאת, באפריל 2021, טום הנדרסון (האחראי לשמועה של הגיבורה הנשית) הצהיר בטוויטר כי GTA 6 לא עומד להיות מוגדר בשנות השמונים אלא יהיה בתקופה מודרנית.

It's not set in the 1980's and is modern. https://t.co/iav46Ty35V

— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) April 12, 2021

שמועה 6: GTA 6 ישוחרר בסוף 2021 או 2022

נראה כי בהדלפה של Pastebin משנת 2019 יש מידע מעורב על תאריך השחרור של GTA 6, למרות ש "אמצע-סוף 2020", כבר לא רלבנטי, "לכל המאוחר בסוף 2021 או 2022" נשמע יותר אמין. על פי השמועות, הפיתוח על GTA 6 החל כבר בשנת 2016, כך על פי מקור אנונימי שדיווח לאתר TechRadar. ג'ייסון שרייר מהאתר בלומברג, בקדיווח של Kotaku על תרבות הרוקסטאר שנה וחצי לאחר ההשקה של Red Dead Redemption 2, הזכיר כי "ערך חדש בסדרת Grand Theft Auto" היה ב"פיתוח מוקדם ".

[the_ad id="59804"]

זה היה בשנת 2020. בנוסף לעיכובים שנגעו כמו בכל תעשייה בקורונה, סביר להניח שלא נראה את GTA 6 בזמן הקרוב הנראה אל העין.

Yes GTA 6 is being developped.
No it's not coming soon.
No I don't know when it's gonna be announced or released.
You can stop asking now.

— Yan2295 (@Yan2295) January 2, 2021

"לא מה שהמעריצים רוצים לשמוע אבל המשחק הזה רחוק במרחק של יותר מחודשים, יותר בכיוון של שנים," קבע שרייר. מאוחר יותר, אותו מקורב לרוקסטאר, Yan2295, טען וקבע כי GTA 6 "לא יגיע בקרוב." במאי 2020, דיווחנו לכם כי אנליסט טוען ש GTA 6 ישוחרר ב-2023. את ההנחה שלו הוא לקח מתכניותיה השיווקיות של חברת Take Two.

שמועה 7: סוני משקיעה מיליונים כדי ש GTA 6 יהיה בלעדי ל- PS5

באוגוסט 2020, דיווחנו לכם כאן כי שמועה חדשה גורסת כי חברת סוני מוכנה לשלם סכום דמיוני של 750 מיליון דולר כדי להפוך את המשחק לאקסלוסיבי לפלייסטיישן 5. אותה הדלפה של פסטבין טוענת גם כי מדובר ב"שמועות ברשת" על" עסקת PS5 אפשרית לבלעדיות ".

הדלפת Pastebin, יותר מכל, היא אחד המקורות הבלתי מבוססים יותר של שמועות GTA 6 מכיוון שהיא אנונימית לחלוטין ולא מאומתת, ולכן ראוי להזכיר שוב כי כל זה אפילו לא התקרב לאישורה של רוקסטאר.

שמועה 8: GTA Online מכיל טיזר ל- GTA 6

למרות כל השמועות המופיעות כאן למעלה, חברת רוקסטאר מעולם לא אישרה או הודיעה רשמית על קיומו של GTA 6. אז במובן מסוים, GTA 6 הוא סוג של שמועה בפני עצמו. התפתחותה המשוערת של כל השמועות מבוססות כולן על הנחות וספקולציות. בלי שום מילה רשמית מרוקסטאר, אפשר לומר שהמעריצים עד כה בעיקר נואשים. שחקני GTA Online, המתמסרים למציאת ביצי פסחא. חלק גדול מהם אובססיבי על דרך עפר אי שם באפלצ'יה (Appalachia).

When I searched this location on Map , it showed a place in North America and the roads direction were in the shape of VI ….. #GTAVI #GTA6 #GTAOnline pic.twitter.com/5rlyW8RFo1

— GTA HQ (@GTA6only) November 20, 2020

[the_ad id="59804"]

בסוף שנת 2020, המעריצים הביעו התלהבות כאשר נראה כי טיזר לעדכון חדש של GTA Online מכיל משהו נוסף. הקואורדינטות בתחתית הסרטון, כאשר הוזנו למפות גוגל, הביאו ככל הנראה מעריצים לדרך עפר בווירג'יניה הכפרית המעוצבת במקביל (או לא?) כמו VI, הספרה הרומית 6.

שמועה 9 – GTA 6 ייקח שחקנים לכל קצוות העולם, המשחק יכול להימשך 500 שעות

מייקל פכטר, אנליסט הגיימינג הידוע, שופך אור שמועתי על הפרויקט הגדול הבא של רוקסטאר- GTA 6. פכטר טוען שהפיתוח של GTA 6 החל בין 2014 ל-2015, כלומר שנה או שנתיים מהשקת GTA V. הסיבה שעומדת מאחורי זמן פיתוח כה ארוך היא היקף המשחק העצום וככל שהסדרה מתקדמת, העולם בה הולך ומתרחב.

על פי המקורות של פכטר, GTA VI יציג מספר מיקומים מכל המשחקים הקודמים בזיכיון. לטענתו המשחק עשוי להיות כל כך ענק שיימשך לא פחות מ- 500 שעות (!)

לסיכומו של GTA 6:

אז בהתחשב בכל השמועות והפרטים שאספנו מהשנים האחרונות, מה אנו יודעים באמת על GTA 6? האמת, לא הרבה. Grand Theft Auto 5 ומצב ה- GTA Online המקביל לרב משתתפים המקביל שלו מדורגים כרגע כמוצרי הבידור המצליחים ביותר בהיסטוריה. כך שהציפייה ל- GTA 6 היא כמובן גבוהה, אבל אנחנו מחכים לקבל מידע אמיתי ואימות לגבי מה שאנחנו יכולים לצפות, מפיה הרשמי של רוקסטאר, ולצערנו, עד היום זה עדיין לא קרה. אנחנו בטוחים ש GTA VI נמצא בפיתוח כבר די הרבה זמן. בכל זאת, לחברה כמו רוקסטאר שמצליחה לייצר משחקים ששווים מיליארדים, יש את כל הפריבילגיות לקחת את הזמן ולייצר משחק מושלם. לכן, זה בטוח שהמשחק בהחלט בעבודה, וכבר דיווחנו ב 2015 כי רוקסטאר רמזה על כך. אבל פרטים כמו כמה זמן הוא בפיתוח, מתי אנחנו יכולים לצפות לראות תאריך יציאה, מתי ואיפה זה יתקיים, ואיזה סוג של דמויות יככבו בו ובאיזה זמן הוא יוגדר נותרו בגדר תעלומה.

[the_ad id="59804"]

מקור: gamespot


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות