דיווח: Starfield ו- Redfall נדחו ל-2023

חברת Bethesda דוחה למחצית הראשונה של שנה הבאה שניים מהכותרים היותר גדולים שלה

נראה כי ספריית המשחקים המובטחת לשנת 2022 הולכת ומצטמצמת לה לאיטה. אחרי הדיווח האחרון שלנו כי המשחק The Day Before, ה-MMO ההישרדותי בעולם הפתוח שנראה כמו הכלאה בין The Division ל-The Last of Us, נדחה לשנת 2023 עקב המעבר ל-Unreal Engine 5, אנחנו מקבלים דחייה נוספת וכפולה.

חברת באת'סדה (Bethesda), שנרכשה בסוף 2020 על ידי חברת מיקרוסופט בסכום של 7.5 מיליארד דולר הודיעה שהיא תדחה גם את Starfield וגם Redfall ל-2023.

בהצהרה שפורסמה באמצעות טוויטר צויין כי גם Bethesda Game Studios (עובדת על Starfield) וגם Arkane Austin (עובדת על Redfall) דורשות יותר זמן על הפרויקטים שלהן בהתאמה כדי להפוך אותם לכותרים "הטובים והמלוטשים ביותר" שהם יכולים להיות.

בת'סדה ככל הנראה מכינה לנו סרטוני משחקיות לחשיפה באירוע Xbox וב-Bethesda Games Showcase, שיתקיים ב-12 ביוני.

אנחנו לא יכולים לחכות לחלוק בקרוב את הצלילה העמוקה הראשונה שלנו לתוך המשחק עבור Redfall וגם Starfield

מנכ"ל גיימינג של מיקרוסופט, פיל ספנסר, מבין את התסכול שהמעריצים חייבים לחוש בגלל העיכוב של רדפול וסטארפילד, ופנה באמצעות הטוויטר כדי להגיב רשמית על הדחייה. בתגובה, אמר ספנסר שגם האולפנים וגם מיקרוסופט "שומעים את המשוב", ושקשה למפתחים לקבל החלטות כאלה.

ההחלטות האלה קשות על הקבוצות שמקבלות את המשחקים והמעריצים שלנו. למרות שאני תומך באופן מלא במתן זמן לאולפנים לשחרר את המשחקים הנהדרים האלה כשהם מוכנים, אנחנו שומעים את המשוב

החדשות האלה הופכות את לוח המשחקים של תקופת החגים לשנת 2022 לשקט אפילו יותר ממה שהוא כבר היה; למרות שמדובר בדרך כלל בתקופת השיא של השקות משחקים, כרגע, המשחק שהכי בטוח שייצא השנה הוא ה-CoD השנתי – כותר שיהווה המשך ל-Modern Warfare של 2019.

https://www.youtube.com/watch?v=3pWjcqXnP2g

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close