Call Of Duty: Warzone 2 ו- Modern Warfare 2 אושרו רשמית

חברת אקטיוויז'ן אישרה רשמית על קיומם של שני משחקי קול אוף דיוטי הבאים, וורזון 2 ו-MW2, למרות שעדיין לא מדובר בשמות סופיים

כפי שהשמועות ביממה האחרונה רמזו , חברת אקטיוויז'ן הודיעה רשמית כי נמצאים בפיתוח שני משחקים בסדרה, משחק המשך ל-Call of Duty: Warzone שייקרא ככל הנראה Call of Duty: Warzone 2 והמשחק המרכזי הבא בסדרה, שעשוי לקבל את השם Modern Warfare 2 שיהווה המשך ישיר ל- Modern Warfare מ-2019.

[the_ad id="54493"]

בחברת אקטיוויז'ן דאגו להשאיר את המעריצים בהייפ לקראת ההכרזה הרשמית של Warzone 2 ו-Modern Warfare 2, כך שההודעה היום והאישור אינם הפתעה מוחלטת. יתרה מכך, הנהלת החברה אישרה בעבר שמשחקי Call of Duty חדשים יצאו לדרך לאחר ש-Call of Duty: Vanguard ו-Warzone המקורי החמיצו את המטרה בכמה מדדים.

Warzone 2

המשחק החדש (MW2) ו- Warzone הבא "תוכננו יחד מהיסוד", אמרה אקטיוויז'ן. שני המשחקים פועלים על אותו מנוע חדש לגמרי, וחברת הפיתוח אינפיניטי וורד (Infinity Ward) מובילה את הפיתוח של Modern Warfare 2 ואת ההמשך של Warzone. מעט מאוד ידוע על Warzone 2, אבל Activision אמרה ששחקנים יכולים לצפות ל"אבולוציה מסיבית" של נוסחת הבאטל רויאל.

זה יכלול "מרחב משחק חדש לגמרי" והמנהל הקריאטיבי של אינפיניטי וורד טען שהוא יכלול "מצב ארגז חול שאפתני להפליא", למרות שהם סירבו לפרט יותר על זה.

[the_ad id="54493"]

ל-JackFrags מערוץ היוטיוב הפופולארי שעוסק בעיקר במשחקי יריות מגוף ראשון, יש מידע חדש גם על שני המשחקים:

Modern Warfare 2

לפי האתר CharlieIntel , המשחק Modern Warfare 2 ישוחרר בסתיו הקרוב. מנהל האולפן פט קלי אמר שזה צריך להיות ברור שהצוות עושה כותר המשך מכיוון שהמשחק ששוחרר ב-2019 מכר היטב והגיע ל- 30 מיליון עותקים.

גם Infinity Ward וגם Raven Software לא נתנו שום אינדיקציה לגבי תאריך יציאה לחוויית Warzone החדשה. בהתחשב בכך שהוא בנוי על המנוע של Modern Warfare 2, סביר להניח שנראה אותו בשלב מסוים במהלך מחזור החיים של MW2.

בעוד ש-Infinity Ward ו-Raven Software מצפים לשתי המשחקים החדשים, זה לא אומר שהם מתעלמים מההווה. במהלך השיחה, המפתחים אישרו ש-Warzone נמצא במצב "שבור", והבטיחו לתקן בעיות במהלך השנה.

[the_ad id="54493"]

למרות רכישת הענק שביצעה מיקרוסופט והפכה לבעלת הבית של הסדרה, החברה תמשיך לשחרר את Call of Duty גם לפלייסטיישן והיא עשויה להביא את הסדרה גם ל-Nintendo Switch.

מקור


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

וורזון מפוצץ בצ׳יטרים! מקווה שיפתרו את זה בוורזון2

מקווה גם שישפרו את הגרפיקה כי לא רואים כלום במשחק, במיוחד אויבים

תאכלס. משחק חינמי. ים ציטרים תמיד

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x