מיקרוסופט רוכשת את חברת Bethesda ב-7.5 מיליארד דולר

ZeniMax Media הופכת להיות חלק מחטיבת ה-Xbox לאחר הרכישה


חברת בת'סדה, המפיצה והאולפנים שעומדים מאחורי סדרות כמו Fallout ו- The Elder Scrolls, הופכת להיות חלק מחטיבת האקסבוקס של מיקרוסופט.

מיקרוסופט הודיעה בבלוג הרשמי של Xbox Wire כי התקשרה בהסכם לרכישת ZeniMax Media, חברת האם של Bethesda Softworks – שאחראית על סדרת Doom ובבעלותה הזיכיונות Skyrim ו- Fallout וולפנשטיין ורבים אחרים. מיקרוסופט אישרה כי כותרים מרחבי הקטלוג של בת'סדה יצטרפו בקרוב ל- Xbox Game Pass, כולל הכותר הבא של אולפני Bethesda, המשחק המצופה Starfield.

פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס, אמר:

"בדיוק כשנקטו בצעדים הראשונים והנועזים להביא את זיכיון The Elder Scrolls ל- Xbox, בת'סדה תמכה ראשונה ב- Xbox Game Pass, והביאה את המשחקים שלה לקהלים חדשים בכל המכשירים והשקיעו באופן פעיל בטכנולוגיית משחק חדשה כמו זרם ענן של משחקים "

"אנו נוסיף את הזיכיונות האיקוניים של בת'סדה ל- Xbox Game Pass עבור קונסולה ומחשב. אחד הדברים שהכי התרגשתי הוא לראות את מפת הדרכים עם המשחקים העתידיים של בת'סדה, חלקם הוכרזו ורבים ללא הכרזה, ל- Xbox ולמחשב האישי כולל Starfield, אפוס החלל החדש והמצופה ביותר שנמצא כעת בפיתוח של אולפני משחקים בת'סדה."

על פי הודעה לעיתונות, מיקרוסופט משלמת סכום כולל של 7.5 מיליארד דולר לרכישת החברה והקניין הרוחני שלה. הרכישה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2021.

בת'סדה היא אחת ממפיצות הצד השלישי הגדולות ביותר של מיקרוסופט, סוני ונינטנדו, מה שהופך את הרכישה לטלטלה די רצינית עבור התעשייה. מיקרוסופט התירה לזכייניות בבעלות מלאה כמו Minecraft להופיע בקונסולות אחרות בעבר, כך שזה לא בהכרח אומר שכולן יהפכו לבלעדיים Xbox ו- PC.

הרכישה של ZeniMax Media וכמובן חברת הבת האיכותית שלה, Bethesda Softworks מגדילה באופן משמעותי את ספריית האולפנים של מיקרוסופט. למרות שמדובר בחדשות מצויינות לבעלי קונסולת האקסבוקס, מדובר גם בחדשות טובות לשחקני המחשב, שכן החברה שואפת להביא את רוב משחקיה הגדולים גם לפלטפורמת ה-PC.

ספריית אולפני המשחקים של מיקרוסופט

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות