הוכרז: F1 2022, הכותר החדש בסדרת פורמולה 1 ישוחרר ביולי

F1 2022 הוכרז לשחרור ביולי לקונסולות ולמחשב האישי עם תמיכה במציאות מדומה-VR

EA והמפתחת קודמסטרס (Codemasters) הכריזו על הכותר הבא בסדרת פורמולה 1- "F1 2022" ויש גם תאריך שחרור וזה יקרה ב-1 ביולי, 2022.

המשחק החדש כולל מערך אותנטי של כל 20 הנהגים ו-10 הקבוצות, ותוכלו ליהנות מרצפי מירוץ חדשניים. תוכלו ליצור צוות באמצעות מצב הקריירה של "הצוות שלי", ולשחק עם חברים במסך מפוצל או במצב מרובה משתתפים.

"עונה חדשה, חוקים חדשים"

מכוניות מירוץ מעוצבות וחדשניות, מסלולים איקוניים, כולל ה-Miami International Autodrome החדש לגמרי.
עדכון חדש ל"יום המירוץ" (Race Day), קח שליטה על חווית המירוץ שלך עם הקפות גיבוש סוחפות וקולנועיות ו, עצירות פיט אינטראקטיביות ומרוצי ספרינט חדשים לגמרי. המשחק גם כולל מירוץ במסך מפוצל ל-2 שחקנים.

  • AI אדפטיבי – מערכת AI חדשה עבור שחקנים פחות מנוסים שומרת אותך תחרותי בכל מירוץ.
  • F1® Life – פתח והשוויץ במכוניות-על, ביגוד, אביזרים ועוד כדי שהעולם יראה.
  • הצוות שלי (My Team)- בחר את התקציב ההתחלתי שלך בזמן שאתה יוצר את צוות ה-F1 שלך מהיסוד, עם אירועי מחלקה מורחבים והתאמה אישית עמוקה יותר.
  • מצב קריירה – בדוק את כישרונות הנהיגה שלך בעולם של F1 ועבוד דרך הרשת במצב הקריירה המהולל של 10 שנים.
  • פורמולה 2, מגרש האימונים האולטימטיבי עבור F1, כלולה גם היא, עם אפשרויות עונות קצרות, בינוניות או מלאות בתוספת תוכן עונות 2021 ו-2022.
  • VR – קבל את חוויית ה-F1 הסוחפת האולטימטיבית עם תאימות למציאות מדומה במחשב המאפשר לך להרגיש את הדרמה של המירוץ ממש כמו במציאות.

F1 2022 יהיה זמין עבור PS4, PS5, Xbox One ו-Xbox Series X/S. המשחק יהיה זמין גם למחשב האישי דרך חנות המשחקים Epic, Origin ו-Steam, וניתן לשחק ב-VR במחשב.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות