כש-Left 4 Dead מתעורר לחיים: Back 4 Blood ישוחרר במחצית שנה הבאה

Back 4 Blood, היורש הרוחני של Left 4 Dead בחסות אולפני Turtle Rock ישוחרר ב-22 ביוני


במהלך אירוע טקס הענקת פרסי משחק השנה (“The Game Awards 2020”) חשפה חברת Warner Bros. Games את המשחק Back 4 Blood, משחק יריות מקוון קואופ בגוף ראשון שמפתחת חברת Turtle Rock. טורטל רוק זהו האולפן שזכה לשבחי הביקורת בסדרת המשחקים Left 4 Dead.

ניתן להתרשם מהטריילר שנחשף ל-Back 4 Blood שמדובר ביורש רוחני אמיתי ל-Left 4 Dead. ב -17 בדצמבר 2020 האולפן יעניק מבט מעמיק על המשחק עם דיונים בהשתתפות חברי צוות Turtle Rock וכמובן גיימפליי.

כמו כן, הוכרז כי שלב האלפא של המשחק בגרסת ה-PC יתחיל בשבוע הבא, ב -17 בדצמבר 2020 מיד לאחר חשיפת גיימפליי של Back 4 Blood ויתקיים עד 21 בדצמבר 2020. שחקנים יכולים להירשם כעת ב- Back4Blood.com לטובת ההזדמנות להשתתף ולהיות אחד הראשונים שיזכו לחוויה במשחק.

"המעריצים שלנו חיכו הרבה זמן שנחזור לשורשים שלנו, וזה מדהים סוף סוף להראות לעולם על מה עבדנו", אמר כריס אשטון, מייסד ומנהל העיצוב באולפני Turtle Rock. "אנו מכינים את המשחק הזה מתוך מחשבה על הקהילה שלנו ונבטיח להעניק לשחקנים חווית זומבים משכנעת שאינה דומה לשום דבר אחר."

את Back 4 Blood ניתן לשחק באופן מקוון עם קבוצה של ארבעה שחקנים או סולו עם עד שלושה חברי צוות AI. המשחק יתמוך גם בשמונה שחקנים ברשת PvP (שחקן מול שחקן). הסיפור מתרחש לאחר התפרצות קטסטרופלית שבה רוב האנושות נהרגה או נדבקה על ידי תולעת השטן הטפילית. אירועים מחרידים ומלחמה על הישרדותה של האנושות, הובילה קבוצה של יוצאי אפוקליפסה המכונים "מנקים" לקבל על עצמה את הזוועות הנגועות המכונות "הרוכבים" ולהשיב את העולם לסדרו.

Back 4 Blood אמור לצאת ברחבי העולם ב- 22 ביוני 2021, עבור Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5 ו- PC.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות