ספיידרמן יהיה בלעדי ל-PlayStation במשחק "הנוקמים"

ספיידי שוב בלעדי: שחקני פלייסטיישן ייהנו מבלעדיות לדמות ספיידרמן, גיבור-העל במשחק "הנוקמים", בדיוק כמו שהם נהנים עד היום עם המשחק Marvel's Spider-Man שהושק בלעדית ל-PS4 וספיידרמן הבא ל-PS5

לאחרונה רצה שמועה ברשת כי הרומן בין ספיידרמן לקונסולת הפלייסטיישן ימשיך עם משחק "הנוקמים". חברת קריסטל דינמיק, מפחת המשחק, מאשרת זאת והדמות של ספיידרמן הולכת להיות בלעדית לשחקני הפלייסטיישן. מדובר במהלך זהה בדיוק כמו המשחק המשחק הקודם Marvel's Spider-Man ששוחרר בשנת 2018 לקונסולת ה-PS4. ויש גם את המשחק העתידי "ספיידרמן: מיילס מוראלס" (Marvel's Spider-Man: Miles Morales) שהוכרז ל-PS5 בלבד.

 

ספיידרמן יצטרף לרוסטר של משחק "הנוקמים" כאחד מגיבורי-העל המובטחים שלאחר ההשקה, ויצטרף להוקאיי, עליו הוכרז באירוע הסטרימינג האחרון של מארוול (DLC). הגרסה הזו של דמות ספיידרמן תהיה הפיתוח והעיצוב של "Crystal Dynamics" כך שהוא לא קשור לספיידרמן ממשחקי המפתחת Insomniac. הדמות תגיע עם סיפור משלה אשר יתקשר איכשהו לסאגת הנוקמים שיצרה Crystal Dynamics עבור המשחק.

פוסט בבלוג הרשמי של פלייסטיישן נכנס לפרטי פרטים אודות הכללתו הקרובה של ספיידי ב"הנוקמים", וקובע כי זה יהיה" ספיידרמן מוכר אך רענן, שצריך להתפתח כדי לקחת איומים גלובליים לצד הגיבורים האדירים ביותר של כדור הארץ.

"לספיידרמן יהיו אפשרויות התאמה אישית משופרות כמו שאר הגיבורים ועץ המיומנות הייחודי שלו עם גאדג'טים וכישורים שתוכלו לשדרג לאורך הדרך. המהלכים של ספיידרמן יקבלו דחיפה קטנה ונחמדה של Hank Pym, SHIELD, Stark Industries ובעלי ברית אחרים שהוא יצליח לאורך הדרך".

ספיידרמן יצטרף לסגל הנוקמים בתחילת 2021 כגיבור להורדה בחינם לבעלי משחק הבסיס, אך ורק ב- PS4 ו- PS5. מעריצי ספיידרמן שיש ברשותם קונסולה של Xbox לבטח מרגישים מאוכזבים ונכון להיום לא נראה שגיבורים בלעדיים יגיעו לאקסבוקס.

marvels spider man avengers
ספיידרמן – ממשיך להיות בלעדי לפלייסטיישן

הבטא למשחק הנוקמים של מארוול מתחיל ב -7 באוגוסט למי שהזמין מראש לקונסולת בפלייסטיישן 4. ב -14 באוגוסט, הבטא תהיה זמינה לשחקני המחשב ו- Xbox One, שהזמינו מראש את המשחק. הבטא תיפתח לכולם ב- 21 באוגוסט.

משחק הנוקמים של מארוול יושק ב-4 בספטמבר לקונסולות PlayStation 4 ו- Xbox One וגם למחשב האישי (PC). המשחק יגיע בהמשך גם ל-PlayStation 5 ו- Xbox series X לאחר שיושקו לקראת סוף השנה הנוכחית.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות