משחק ״הנוקמים״: נחשף גיבור העל שיצטרף ב-DLC הראשון

הוקאיי, האלטר אגו של קלינטון "קלינט" פרנסיס ברטון יהיה גיבור העל שיצטרף בהרחבה הראשונה למשחק הנוקמים (Marvel's Avengers)

במסגרת הלייב סטרים האחרון שקיימה ״קריסטל דינמיק״, מפתחת משחק ״הנוקמים״, Marvel's Avengers War Table היא בישרה על בואו של הוקאיי (Hawkeye) ועוד פרטים על הבטא המתקרבת וטריילר חדש.

חדרי אתגר HARM ובונוס בפורטנייט

קריסטל דינמיק חשפה כי להוקאיי תהיה גם משימה מעמיקה משלו, הנפרדת מהקמפיין הראשי שניתן לשחק במשחק שיתופי (קואופ) או סולו. Hawkeye לטענתה מציג את התפיסה של החברה להרחבת המשחק בעתיד עם תוספת של גיבורי על ועלילות צד חדשות ומעניינות. האולפן גם פירט את מה שהוא מכנה "יוזמת הנוקמים" (Avengers Initiative), סדרה של תוכן שלאחר ההשקה שתרחיב עוד את היקום של נוקמי מארוול. יוזמה זו תציג גיבורי-על חדשים שניתן לשחק בהם, יותר חדרי אתגר HARM ומשימות Warzone, ועוד ועוד.

חדרי אתגר HARM סימולטורי אימונים וירטואליים הפועלים באמצעות מכונות של מציאות רבודה (Holographic Augmented Reality) המאפשרים לכם להילחם בגלים של אויבים קשים יותר ויותר, עם ליווי של בוטים AI, או עם ארבעה שחקנים אמיתיים אחרים. כאשר הבטא תתחיל לפעול באוגוסט הקרוב, תוכלו לבחור בין איירון מן, קמלה חאן, האלמנה השחורה וההולק, ולעבור אותם דרך חדרי האתגר הללו כדי לבדוק את עבודת הצוות שלכם ולהרוויח דיסקיות שם שונות שיעברו גם למשחק הראשי. יהיו 4 חדרי אתגר זמינים בבטא, כאשר יותר יופיעו במשחק המלא.

בנוסף, מי שיקשר את חשבון הסקוואר-אניקס שלו עם חשבון אפיק גיימס ויסיים את 3 חדרי האתגר, יקבל Hulk Smashers Pickaxe. הישג זה יעניק לכם Hulkbuster style במשחק פורטנייט (Fortnite).

מי אתה הוקאיי?

הוקאיי, האלטר אגו של קלינטון "קלינט" פרנסיס ברטון יהיה גיבור העל שיצטרף בהרחבה הראשונה למשחק הנוקמים (DLC). את הוקאיי זכינו לראות ביקום הקולנועי של עולם מארוול בסרטים: ״תור״, ״הנוקמים״, ״קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים״ וכמובן במגה להיט האחרון ״הנוקמים: סוף המשחק״.

גיבור על- הוקאיי, האלטר אגו של קלינטון "קלינט" פרנסיס ברטון

הוקאיי ידוע גם בכינויים ״דרדנייט״, ״הצלף הטוב בעולם", "הקשת הזהוב", ״גוליית״.

בטא לנוקמים והשקה

הבטא למשחק הנוקמים של מארוול מתחיל ב -7 באוגוסט למי שהזמין מראש לקונסולת בפלייסטיישן 4. ב -14 באוגוסט, הבטא תהיה זמינה לשחקני המחשב ו- Xbox One, שהזמינו מראש את המשחק. הבטא תיפתח לכולם ב- 21 באוגוסט.

משחק הנוקמים של מארוול יושק ב-4 בספטמבר לקונסולות PlayStation 4 ו- Xbox One וגם למחשב האישי (PC). המשחק יגיע בהמשך גם ל-PlayStation 5 ו- Xbox series X לאחר שיושקו לקראת סוף השנה הנוכחית.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות