צפו בפרסומת הראשונה של סוני לקונסולת ה- PS5

זה מתקרב: סוני משחררת פרסומת ראשונה לקונסולת ה- PS5 וסוללת את הדרך לקראת חשיפה סוף סופית של המחיר ותאריך היציאה של ה- PlayStation 5


לפני מספר דקות עלתה לאוויר הפרסומת הראשונה בשידור חי לקונסולת הפלייסטיישן 5, בערוץ היוטיוב של הפלייסטיישן הרשמי. אף שלא מוצגים קטעי משחק ממשיים ממשחקי PS5 הקרובים, העלייה לאוויר של פרסומת ל-PS5 מרמזת כי סוני מתכוננת להודיע על תאריך השחרור והמחיר של הקונסולה החדשה.

צפו בפרסומת הבכורה הרשמית לפלייסטיישן 5- “Play Has No Limits” :

https://www.youtube.com/watch?v=Cj6AUuRs1A4

בפוסט באתר פלייסטיישן הרשמי, העניקה לנו מארי יי (Mary Yee) סגנית נשיא השיווק העולמי של סוני אינטראקטיב ובידור, תובנות על הפרסומת הראשונה. לטענתה הפרסומת משקפת את התכונות של הקונסולה החדשה, תכונות המתעוררות לחיים דרך עיניה של אישה צעירה ודרך תנועותיה. זה מתחיל כשהיא עוברת על אגם קפוא, מרגישה את סדק הקרח לרגליה. כאשר הדמות חשה בסכנה, תחושת המשוב מתקבלת דרך הבקר האלחוטי DualSense עבור קונסולת PS5.

"ואז הקול מגיע מכל הכיוונים כאשר הדמות המרכזית מגיבה לכל מה שהיא שומעת – בין אם זה בא מקדימה, מהצד, למעלה, או מאחוריה – מציגה את Tempest 3D AudioTech של קונסולת PS5. כשהדמות המרכזית מושכת את קשתה – המתח של המדרס שלה הוא תחושה שתרגישו גם כן באמצעות ההפעלה של בקר האלחוטי של DualSense".

הבקר האלחוטי של DualSense לפלייסטיישן 5

לקראת השקת PS5 בנובמבר

סוני ממקדת את השחרור עבור PS5, לתקופת החגים 2020, ודיווחים אחרונים הצביעו על כך שהקונסולה תשוחרר ב -13 בנובמבר. למרות שסוני טרם הודיעה על מחיר PS5, אנליסטים בשוק מעריכים כי מחיר הגרסה הרשמית יעמוד על 499 דולר והגרסה הדיגיטלית תעלה 399 דולר.

ה- PS5 מגיעה עם מפרט טכני מתקדם וחזק הרבה יותר מהקונסולה הנוכחית, PS4, בדומה לקונסולה הבאה מבית מיקרוסופט. ה-XSX שצפויה לצאת בנובמבר הקרוב ובמחיר שמועתי של 599 דולרים, הבדלי החומרה על הנייר, לא תמיד מעניקים תמונה אמיתית. הצדקת הריצה לעבר משחקים ברזולוציית 8K תתחוור לנו רק בנובמבר. כנסו לכאן להשוואה בין ה-PS5 לבין ה- Xbox Series X.

סוני PS5- צפויה להמשיך להוביל במירוץ אל הדור הבא
מקור-  PlayStation Blog

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות