דיווח: מחיר ה-Xbox Series X עשוי להגיע ל-599 דולר

מידע פנים שנחשף במסמך קמעונאי, חושף את מחיר ההשקה של קונסולת ה- Xbox Series X. אם המידע מספיק אמין, המחיר הוא 600 דולרים


לא מדובר כמובן במקור "רשמי" על מחיר ה- Xbox Series X, אלא הוא מגיע ממקור שקיבל מידע מקמעונאי. עיתונאית המשחקים אלנה פירס, התארחה בפודקאסט Kinda Funny Xcast, ואמרה שהיא קיבלה מידע אמין על ידי מישהו שעובד בענף הקמעונאות שחשף בפניה תמונה של מסמך פנימי בו נכתב כי המחיר של הקונסולה יהיה 599 דולר. המסמך גם הציג תאריך יציאה בנובמבר לסדרה X.

המידע החדש לא כל כך מפתיע. ההערכה בשוק היא שבשל החומרה המתקדמת שתאפשר כוח עיבוד עצום ל- Xbox Series X, מיקרוסופט תיאלץ לתמחר את הקונסולה במחיר של 599 דולר, על מנת שלא תפסיד יותר מדי כסף על כל יחידה. הקונסולה צפויה לתמך גם ב- Ray Tracing.

Xbox Series X – חומרה חזקה

אבל יש החוששים שמחיר כזה, גם אם יהיה לצד קונסולה מוזלת (Xbox Series S) שתעלה בפוטנציאל 400 דולר, ויעניק פער של 200 דולרים ביניהן, לא יספיק להתחרות עם מחיר ה-PS5.

599 זה יקר?

כמובן שהשאלה הגדולה היא האם מחיר פתיחה של 600 דולר לסדרה X (ובקיצור XSX) היא רעיון טוב?
זה כמובן תלוי בסוני. אם סוני גם מרגישה צורך לתמחר כל כך גבוה, ואנחנו חושבים שלא, אז בסדר, יש לנו סוג של מונופול בו שתי הקונסולות שהן פשוט … יקרות מאוד. אך יכול להיות שסוני מנסה להחליק את המהדורה הדיגיטלית שלה לאיזור ה-500 דולר או משהו.

לקריאה נוספת: מחיר ה-PS5 והזמנה מוקדמת: כמה תעלה הפלייסטיישן 5?

מיקרוסופט לא בונה על מכירות גבוהות (מסוני)

מיקרוסופט טענה לאחרונה שלמכור יותר קונסולות מסוני (או נינטנדו) זו לא המטרה העיקרית שלה בהשקת הקונסולה של הדור הבא. הסיבה לכך שהיא מעדיפה להשקיע בחוויה כוללת לכל הגיימרים מכל סוג של מכשיר (באמצעות xCloud), כשהקונסולה הבאה היא אחת מהם. מצד שני, היא ממש לא היתה רוצה לקבל תמונת ראי של מה שקרה עם ה- Xbox One לעומת ה- PS4 בהשקה, כשסוני הובילה בראש המכירות מה-Day One ועד עצם היום הזה.

אנליסטים: "סוני תמשיך להוביל"

אנליסטים כבר צופים שסוני תמשיך לשמור על הובלת המכירות ביחס של -2: 1 גם בסדרה הבאה, ה- PS5 מול ה-SXS, פער מחירים בסך 100 דולר רק יגביר את זה. וכמובן, בל נשכח שהחברה איבדה קלף חזק מאוד להשקה שלה, הדחייה של Halo Infinite.

אנחנו מקווים שזה לא מחיר המכירה הסופי של הקונסולה, כלומר אנחנו לא ממש רוצים שמחיר ה- PS5 יהיה בהתאמה 600 דולר. כך התחיל עידן הסמארטפונים היקרים מבית אפל ואחריה סמסונג, שכולנו זוכרים איך החלו עם מחיר של 1000 דולר וצפונה. עידן ה-X.

סוני PS5- צפויה להמשיך להוביל במירוץ אל הדור הבא

תמונות חדשות Xbox Series X

באותו עניין, תמונות חדשות של קונסולת ה-XSX מגיעות מגרמניה, והקונסולה נראית טוב:


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות