פיצ'ר ב-PS5 יאפשר לכם לטעון חלקים מסויימים במשחק מעמוד הבית

הפלייסטיישן 5 יגיע עם פיצ'ר מיוחד בו לא תצטרכו לטעון משחק בכדי לגשת לחלקים ממנו. תוכלו לגשת ישירות למולטי או לקואופ או לנקודה מסוימת בסינגל בלחיצת כפתור

 

לפלייסטיישן 5 יש תכונה המאפשרת לטעון מצב משחק ספציפי היישר ממסך הבית. בראיון לאחרונה לאתר Wired עם האדריכל של סוני מארק סרני הוא חשף זאת והלילה דווח ב-GameRactor ספרד כי היא נקראת "PlayStation 5 Activities" וקיבלנו גם פירוט שלה.

מנהל WCR 9, אלן נרניו, ומנהל המוצר סבסטיאן וקסין הסבירו כי "מערכת הפעילויות של ה- PlayStation 5" תציע קישורים עמוקים ומיידיים מתפריט ההתחלה (עמוד הבית) כדי לגשת ישירות לחלקים מהמשחק. בעיקרון, התכונה מאפשרת גישה ישירה של חלקים מסוימים של המשחק ממערכת ההפעלה PS5 מבלי שתצטרכו להפעיל את המשחק תחילה.

"שרתי משחק מרובי משתתפים יספקו לקונסולה את מערך הפעילויות הניתנות להצטרף בזמן אמת"

קפיצה מיידית למשימה בקמפיין

במצב לשחקן יחיד (סינגל/קמפיין) תוכלו לקבל מידע כמו אילו משימות אתם יכולים לעשות ואילו תגמולים אתם יכולים לקבל בגין השלמתם – וכל הבחירות הללו יהיו גלויות בממשק המשתמש. "כשחקן אתה פשוט קופץ ישר לכל מה שאתה אוהב. "

DualSense PS5

בחודש שעבר חשפה סוני את העיצוב הסופי של ספינת הדגל הבאה שלה, הפלייסטיישן 5. באירוע יעודי בשם “העתיד של הגיימינג” (“The Future Of Gaming“) אותו שידרה החברה בשידור חי, נחשפנו לשורה של משחקים מסקרנים, גדולים ומושקעים שהחברה הולכת לשחרר לקונסולת הדור הבא שלה.

תאריך היציאה של הפלייסטיישן 5 מוגדר כרגע Q4 2020, כלומר, עונת החגים השנה. ההערכה שלנו היא השקה בחודש נובמבר השנה, בדיוק כמו ההשקה של ה-PS4 בזמנו. במועד זה (26/11) תושק גם הקונסולה הבאה מבית מיקרוסופט, Xbox Series X (השוואת חומרה בין ה-PS5 ל-Xbox Series X)

מקור: Gematsu


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close