Forza Motorsport 8 מבטיח לחזור לשורשים

משחק המירוצים הבא של מיקרוסופט, פורזה 8, מביא את קדמת הטכנולוגיה לאקסבוקס X עם נסיון לחזור לשורשי הסדרה

באירוע Xbox Games Showcase, האירוע האחרון של מיקרוסופט שנערך בסוף שבוע האחרון, חשף משחקים רבים. לצד חשיפה של משחקים כמו סטאלקר 2 ,היילו הבא, CrossfireX ופייבל חדש, קיבלנו גם טיזר ראשון לפורזה 8.

הפרק האחרון בסדרת העדכונים "Forza Monthly" שופך אור על הטכנולוגיות שיניעו את המנוע של המשחק הבא בסדרת משחקי המירוצים, Forza Motorsport 8. כריס אסאקי, מנהל הקריאייטיב של המשחק אומר כי טכנולוגיית ה-Ray Tracing עושה את ההבדל בכותר הבא בסדרה:

טכנולוגיית הריי-טרייסינג באמת תרמה לנו הרבה מאיך היינו בונים את התוכן או מציגים אותו. מדובר למעשה בשורה שלמה של טכנולוגיות סביב האופן בו אנו משפרים דגמי מכוניות, משפרים את המראה החזותי של המסלול, והסביבה, רק כדי ליצור הכל פשוט יפה ובאמת "זורח".

מכתב אהבה לקהילת פורזה

מלבד מלדבר על הוויזואליות של המשחק בסדרה , אסאקי דיבר גם על התפתחות המשחק והשינויים שמתבצעים ברקע. לטענתו המעריצים ישמחו לגלות שפורזה מוטורספורט הבא יחזור לשורשי הסדרה. עדיין לא ידוע כמה משורשי הסדרה יינטעו במשחק החדש אך אסאקי טוען שהמשחק יהיה מכתב אהבה לקהילת פורזה. במקביל, הוא מאמין כי גם מעריצים חדשים יתחברו אליו.

Forza Motorsport 8 צפוי לצאת לאקסבוקס X אך אין לו עדיין תאריך יציאה. המשחק צפוי להגיע גם ל-PC.

קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, Xbox Series X אושרה לנחות בנובמבר הקרוב (26/11). בד בבד גם סוני תשיק את קונסולות הדור הבא שלה, PS5, למרות שעדיין אין לסוני תאריך רשמי. 

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות