קם מתחרה לקול אוף דיוטי? צפו בטריילר החדש של CrossfireX

באירוע של חברת מיקרוסופט נחשף כותר בפיתוח שעשוי להפוך למתחרה ראוי ל-CoD, הפרויקט המסקרן CrossfireX. מי שאחראית על הקמפיין למשחק היא אחת החברות המשובחות בתעשייה

בטח כבר שמעתם שקונסולת הדור הבא של מיקרוסופט היא Xbox Series X שצפויה לנחות בנובמבר הקרוב. ככל הנראה גם סוני תשיק את קונסולות הדור הבא שלה, PS5, כך שצפויה לנו עונת חגים לוהטת במיוחד. לצד הפתעות שנחשפנו אליהן באירוע האחרון של מיקרוסופט- Xbox Games Showcase, כמו סטאלקר 2 והיילו הבא קיבלנו גם כמה משחקים מרעננים. אחד מהם הוא CrossfireX.

CFX Campaign 03
מה קורה כשמחברים את קרייסיס עם קול אוף דיוטי

CrossfireX הוא משחק הדור הבא של משחק היריות החינמי "קרוספייר" וצפוי לצאת בסוף השנה הנוכחית כמשחק השקה לאקסבוקס X. המשחק מפותח על ידי Smilegate Entertainment (מצב המולטי), שבסיסה בסיאול, דרום קוריאה. חברת- Remedy Entertainment היא אחת משותפות הפיתוח שלה, ושתיהן עובדות על קמפיין שחקן יחיד עבור CrossfireX.

למי שלא מכיר את חברת רמדי, מדובר באחת מהחברות היותר משובחות ומיוחדות בתעשייה. מאחוריה סדרת הקאלט מקס פיין (Max Payne), אלן ווייק, קונטרול ועוד משחקים מעולים שפיתחה במשך השנים. הטריילר החדש למעלה נראה כאילו לקוח מסדרת קול אוף דיוטי.

סטייל, גלובליזציה, COD.

ה- singleplayer במשחק שהוצג יפה בטריילר למעלה, מביא לנו קצב מסוגנן, מסביב לעולם. הקמפיין של Crossfire X ייקח אותנו למקומות רחוקים ברחבי אסיה ודרום אמריקה. בשלב מסוים תקבל גישה לחליפה המאפשרת לך להפוך לבלתי נראה.

CFX Campaign 05
קרוספיירX מרשים גם גרפית

כל זה ייראה מוכר אם שיחקת משחק Call of Duty בכל עת בעשור האחרון.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות