E3 2018: סיקור כל ההכרזות, הטריילרים וההפתעות

תערוכת המשחקים הגדולה והחשובה של השנה יצאה לדרך. ריכזנו בשבילכם במקום אחד את כל ההכרזות החשובות שיצאו מ-E3 2018, הטריילרים וכל מה שצפוי להגיח אלינו בשנה הקרובה. 

נתחיל מחברת בת'סדה שהכריזה לאחרונה על משחק חדש בשם Fallout 76 שיהיה אונליין בלבד, מכריזה החברה על מה שהקהל דרש-The Elder Scrolls VI. משחק התפקידים הבא בסדרה יקח אותנו למקומות שונים ברחבי יבשת Tamriel. צפו בטריילר:

מיקרוסופט – Xbox One

מיקרוסופט הכריזה על משחק המירוצים Forza Horizon 4, שצפוי לגיע ל-Xbox One ולמחשב האישי ב-2 באוקטובר השנה:

https://www.youtube.com/watch?v=VmQNo8xtcAg

מיקרוסופט הכריזה גם על Halo Infinite שיגיע ל-Xbox One ולשמחת הגיימרים שלא יכולים בלי מחשב, הוא יגיע גם למחשבי Windows 10. אין עדיין תאריך יציאה:

עוד מבית מיקרוסופט, Crackdown 3 הוכרז וישוחרר בפברואר 2019 והמשחק הבא בסדרת גירס אוף וור שייקרא Gears 5. הדמות הראשית במשחק היא קייט דיאז, אחת הדמויות הראשיות מ Gears of War 4.

Cyberpunk 2077, הפרוייקט הגדול הבא של יוצרת The Witcher 3 שובר שתיקה רועמת ומגיח לבמה עם טריילר חדש ומאוד מבטיח שמציג עולם סייבר-פאנק עתידני ומאוד צבעוני. המשחק להזכירכם, הוכרז לפני 5 שנים (2013). צפו:

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

חברת EA

חברת אלקטרוניק ארטס (EA) חשפה טריילר חדש למולטי של משחק היריות מגוף ראשון הפופולארי שלה, באטלפילד 5, שצפוי להגיע באוקטובר השנה. (בסרטון גיימפליי מתוך המולטי תוכלו לצפות כאן). כמו כן הכריזה החברה כי המשחק יגיע עם מצב באטל-רויאל הפופולארי ממשחקים כמו PUBG ו-Fortnite.

FIFA 19 הוכרז וישוחרר ב-28 בספטמבר השנה. EA הצליחה להשיג השנה את הזיכיון הרשמי של ליגת האלופות מידיה של קונאמי (PES 2019). פיפא 19 יציג שיפורים ושינויים במשחקיות של הכותר הבא בסדרה וגם יביא לסיומו את הסיפור של אלכס האנטר.

בנוסף, חשפה החברה במהלך אירוע EA PLAY, טריילר חדש ל-Anthem. המשחק הגדול והמצופה הבא של חברת Bioware, ולאחר שמועות רבות, בסוף הטריילר נחשף גם תאריך היציאה של המשחק – 22 בפברואר 2019.

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

SONY – PS4

מחברת סוני קיבלנו הצצה לפרק הבא בסדרת LOA שנושא את השם The Last of Us Part II ולראשונה ישלב גם מצב מולטיפלייר. צפו בחשיפת הגיימפליי הדי ברוטלית של המשחק:

קיבלנו מסוני גם הכרזה על רימייק לרזידנט אוויל 2 (Resident Evil 2: Remake) ודמו למשחק ספיידרמן (צפו כאן). עוד מסוני, משחק חדש ומפתיע בשם Ghost of Tushima שמתרחש בעת פלישה מונגולית ליפן ועוסק בסמוראים. צפו במערכת קרב החרבות המרשימה:

גם השנה קול אוף דיוטי יקבל עדיפות לקונסולת ה-PS4 ובלאק אופס 4 (Black Ops 4) שרק הוכרז לאחרונה זכה על הבמה של סוני להדגמת מולטיפלייר (ולסרטון ראשון ביוטיוב לגרסת ה-PC). לא ראינו משהו שלא ראינו בהדגמות ששיחררו יוטיוברים בזמן האחרון אבל כן ראינו המון תגובות "meh" לסרטון ביוטיוב:

סוני גם חשפה את משחק ההמשך NIOH 2 שנמצא כרגע בתהליך פיתוח ואין לו עדיין תאריך יציאה רשמי. צפו בטריילר כאן.

חברת רמדי (Remedy) שחתומה על המשחקים הבלעדיים לאקסבוקס כמו Alan Wake ו-Quantum Brea ושהחלה את דרכה בכותרים הראשונים של מקס פיין, הכריזה על משחק חדש בשם Control . קונטרול הוא משחק פעולה בגוף שלישי שישוחרר גם לקונסולה הנוכחית של סוני וזאת לאחר 15 שנות שיתוף פעולה עם מיקרוסופט. צפו בטריילר הרשמי כאן וסרטון גיימפליי לפניכם:

עוד משחקים מעניינים שנחשפו בתערוכה: Ori and the Will of the WispsKingdom Hearts IIIDying Light 2 ויש גם משחק חדש בסדרת DMC שנקרא Devil May Cry 5:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

חברת UBISOFT

מסיבת העיתונאים של יוביסופט השנה היתה פחות בומבסטית מבעבר. החברה חשפה סרטון גיימפליי מתוך The Division 2 שנראה מרשים וצבעוני יותר מקודמו ותאריך היציאה שלו נקבע על ה-15 במרץ, 2019, למחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4. אתם מוזמנים להירשם לביטא של המשחק כאן.

עוד זכינו לסרטון ביטא גיימפליי מתוך משחק המירוצים The Crew 2 והצצה חדשה על המשחק Beyond Good & Evil 2 שהוכרז בשנה שעברה זוכה לפרזנטציה ומצגת חדשים (צפו כאן). ה-IP החדש והמסקרן Skull and Bones זכה לסרטון גיימפליי חדש.

אססינס קריד הבא שכבר ידוע בשם Assassin's Creed Odyssey זוכה לפרטים חדשים וגם לתאריך יציאה. המשחק יתרחש ביוון העתיקה ותוכלו לשחק בדמות גבר או אישה. המשחק ישוחרר ב-2 באוקטובר השנה לכל הפלטפורמות הראשיות.

חברת Respawn, שמוכרת לכם בטח מסדרת משחקי Titanfall (ויוצריה המקוריים של סדרת COD) חשפה בראיון משחק חדש בסדרת מלחמת הכוכבים ששמו Star Wars Jedi: Fallen Order. המשחק צפוי לצאת בעונת החגים של שנה הבאה, 2019.

היטמן חוזר אלינו גם וחברת IO Interactive הכריזה על HITMAN 2 (לא להתבלבל עם Hitman 2: Silent Assassin המצוין משנת 2002) שימשיך את האתחול של הסדרה מ-2016, רק שהפעם הוא לא יחולק לפרקים אלא ישוחרר כמשחק אחד שלם. צפו בגיימפליי כאן.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

כבר חשבתי שלא תכתבו על האירוע החשוב של השנה ואני שמח שריכזתם הכל בכתבה אחת. תודה לכם גיימפרו!

סיקור מצוין! קצר וקולע בדיוק מה שחיפשתי 🙂