"באטלפילד 5" נחשף רשמית, חוזר למלחמת WW2

חברת EA חושפת את Battlefield V שחוזר למלחמת העולם השנייה וישוחרר שבוע אחרי הכותר הבא של קול אוף דיוטי.

לאחר הטיזר הראשון וההכרזה הרשמית לבאטלפילד 5, חושפת EA את הטריילר הרשמי (כאן למעלה) שעם יד הלב, מרגיש קצת מוזר. בהתאם להשערות, EA סוגרת מעגל ומחזירה הביתה את המלחמה שהחלה את הסדרה לפני 15 שנה עם הכותר "Battlefield 1942". זה יכל להיות מאוד מרגש אלמלא השחרור האחרון של קול אוף דיוטי (WWII).

באטלפילד 5

עדיין לא ברורה לנו החיילת הקרבית עם היד הביונית בטריילר, אבל מה שכן ברור זה שהדיעות לגבי הטריילר מאוד חלוקות בקהילת באטלפילד, ועל כך יעידו 150K דיסלייקים לסרטון לעומת קצת פחות מ 190K לייקים ומאות תגובות עם האש טאג #notmybattlefield.

באטלפילד 5 ישוחרר ב -19 באוקטובר, בדיוק שבוע לאחר שחרורו של בלאק אופס 4, כך שהולך להיות מאוד צפוף. המשחק יכיל קמפיין בפרקים (“War Stories”) שנעשה בצורה טובה בבאטפילד 1. EA ציינה גם שיהיה מצב של קו-אופ עד 4 שחקנים שיוכלו לבצע משימות דינמיות.

להתראות Premium Pass

כמובן שהעניין המרכזי בבאטלפילד היה ונשאר מצב מרובה המשתתפים ובדומה ל- Battlefield 1, חוזרים גם לאופריישנס שמעתה יקבל את השם “Grand Operations” כשהמטרה היא לדמות קרב על פני כמה ימים. כמו כן אושר מצב Conquest עד 64 שחקנים.

BFV

נראה כי הנזק התדמיתי שהותיר אחריו Battlefront 2, מעסיק עד היום את ראשי EA ולראשונה מזה כמה וכמה כותרים, אין יותר חבילת מפות והרחבות בתשלום. המשחק יתומחר ב 60 דולרים ללא אפשרות לרכישה של גרסאות פרימיום כבעבר. שחקנים שיתעקשו להוציא יותר, יוכלו לעשות זאת דרך רכישה של פריטים (קוסמטיים בלבד) בתוך המשחק. לחלופין, קיימת גרסת דלוקס למשחק שתוסיף לכם כמה אביזרים ושאר קישוטים.

rendition BF5

הפיזיקה משחקת תפקיד גדול יותר במשחק החדש, והרס סביבתי מתבצע כעת על בסיס חישובי פיזיקה בזמן אמת במקום הנפשות משומשות מראש. תוכלו לזרוק רימונים בחזרה לעבר האויב (בדיוק כמו ב COD) ותוכלו גם לגרור נשקים סטטיים, כלומר לתלוש איזה מקלע כבד ולהתחיל לרסס, כבר ראינו את זה במשחקים אחרים.

BF5 מטוס קרב

Battlefield V יהיה שחיק לקהל הרחב בפעם הראשונה באירוע EA Play שיתרחש בעוד כמה שבועות מהיום. צפו לשלל סרטוני גיימפליי משם.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

יש לכם מושג למה לא ניתן להזמין מישראל PRE-ORDER?

למה לא?
אפשר להזמין דרך האתר של ORIGIN

אולי יעניין אתכם
Close