"Call of Duty: Black Ops 4" הוכרז רשמית

אקטיויז'ן הכריזה רשמית על "קול אוף דיוטי: בלאק אופס 4" שיגיע אלינו מוקדם מהצפוי, באוקטובר השנה.

כצפוי, ולאחר חרושת שמועות קצרצרה, אקטיויז'ן מכריזה על הפרק הבא בסדרת משחקי היריות בגוף ראשון הפופולרית בעולם, "בלאק אופס 4", שיגיע הפעם מוקדם מהצפוי, אמצע אוקטובר.

"בלאק אופס 4" (BO4) מפותח על ידי חברת טרייארק (Treyarch), שאחראית על פיתוח שלושת כותרי בלאק אופס האחרונים והמצליחים, ולמי שלא יודע, היא זו שהביאה לראשונה את מצב הזומבים לסדרה.

הפעם להבדיל מהפיתוח האחרון שלה (BO3) שהציג אלמנטים עתידניים וריצה על קירות, המשחק החדש יישאר נאמן לשורשי הסדרה במונחי גיימפליי ותנועה, לוחמה קרקעית נטו (Boots on the Ground). מלחמת העולם השנייה שאפיינה את הכותר האחרון בסדרה, מסתמנת כאירוע חד פעמי ו-BO4 חוזר שוב ללוחמה מודרנית, מה שאפיין יותר מהכל את תת הסדרה הסופר מצליחה "מודרן וורפר" (אנחנו כמובן נשמח לאיזה רימייק עסיסי ל-MW2).

Announcing Call of Duty Black Ops 4

על פי הטיזר שנמצא למעלה, תתקיים ב 17 למאי חשיפה למשחק, סביר להניח שהחברה תחשוף את מצב המולטיפלייר של המשחק ותאריך השחרור הרשמי של המשחק נקבע ל 12 באוקטובר.

לא זכור לי מתי שוחרר כותר בסדרה לפני נובמבר, ומעניין מה מסתתר מאחורי ההחלטה של אקטיויז'ן להקדים את שחרור BO4 בכמעט חודש שלם, מה שמשאיר את הכותר הנוכחי בסדרה "Call of Duty: WW2" בסייקל של 11 חודשים בלבד.

"Call of Duty: Black Ops 4" ישוחרר ב-12 באוקטובר, 2018 למחשב האישי, PlayStation 4 ול-Xbox One.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

סליחה שאני אומר לכם את זה, אבל קצב העלאת הכתבות שלכם הוא פשוט נוראי.

ואי כמה זמן לא הייתי באתר הזה חח
ושוב פעם מתרגש מחדש לראות מה יש להם להציע השנה אולי יפתיעו אותנו
Call of Duty: Black Ops IIII vs Battlefield V ???LET'S GO

אולי יעניין אתכם
Close