פיל ספנסר על ההבדל שבין Xbox One X ל-S: "רוב הקונסולות שנמכור שנה הבאה יהיו ה-S", ומדוע Destiny צריך לשמור על 30 פריימים בשנייה?

פיל ספנסר

הריאיון של פיל ספנסר ל-Metro מסביר מה ההבדל בין Xbox One X ל-S.

פיל ספנסר התראיין ל-Metro, וטען שה-Xbox One S תמכור יותר יחידות מאשר ה-X מפני ש"מרבית האנשים רק רוצים לקנות קונסולה, להחזיק שלט בידיים ולשחק משחקים"; למיקרוסופט אין ציפיות ממכירות הקונסולה החדשה. ה-Xbox One X אכן קונסולה חזקה, אבל ב-500$ היא גם הכי יקרה.

"יש לנו שתי קונסולות בקו שלנו: Xbox One S שכרגע במבצע 249$ בארצות הברית, ו-Xbox One X, הקונסולה הכי חזקה שיש. ורוב הקונסולות שנמכור שנה הבאה יהיו ה-S. אין ספק לגבי זה," הוא אמר. "רוב האנשים יגידו, 'אני רוצה קונסולה שתפעיל את המשחקים שאני רוצה לשחק, ואני מרגיש נהדר לגבי החוויה'". אבל הוא הוסיף לומר שיש חתך דמוגרפי של מעריצי Xbox, להם ב-VG24/7 מצאו שם, ה"כת של Xbox", והם אינם כמו מרבית האנשים. הם, למשל, לא מבינים מדוע לקונסולה יש נגן בלו-ריי, כשהם עצמם עברו לצרוך תוכן דיגיטלי. שתי הקונסולות, בסך הכל, מעוצבות לספק קהלים שונים, כאשר ל-X קהל קטן יותר.

"ה-Xbox One S שלנו תמכור יותר מפני שלרוב לא אכפת כמה פטרודקטילוסים יש לה לעומת קונסולה אחרת," ספנסר התבדח על חגיגת 6 הטרה-פלופים של ה-Xbox One X. "רוב האנשים רק רוצים לשחק. ומגוון המשחקים שהראינו היה קריטי עבורי, לצעירים ולמבוגרים, גברים ונשים."

ספנסר הסכים עם המראיין על כך שרוב השחקנים לא מבחינים בין משחק ב-HD סטנדרטי ו-HD אמיתי עם אפקטים ויזואליים נוספים, ושהטענה שמצד שני קצב פריימים חשוב לכל, אז מיקרוסופט צריכה לדרוש שכל משחקי Xbox One X יגיעו ל-60 פריימים בשנייה. "אומר לך כך, כמי שמריץ פלטפורמה כעת כבר זמן מה, לחייב בהחלטות הקשורות למשחקיות זה מקום רע עבור מחזיקת הפלטפורמה להיכנס אליו," הוא אמר.

"למפתחים כל התמריצים להביא לשחקן את החוויה הטובה ביותר שהם יכולים. שנינו יכולים להסכים על כך. אז אם הם חושבים שעדיף 60 פריימים בשנייה, וזה מה שיעזור להם במובן של מכירת המשחק, זה מה שהם יעשו. לא כולם מבינים מה '30 לעומת 60 פריימים' אומר."

DCK3Q7zVYAUU9lZ

Destiny 2, לדוגמה, כך אומר מארק נוסוורת'י שמנהל את הפרויקט, שרשר ציוצים בטוויטר בהם הוא מסביר מדוע המשחק רץ בקצב של 30 פב"ש על הקונסולה החדשה:

  1. "אנחנו לעולם לא נמנע ביצועים טובים על פלטפורמה בשביל לרצות שותפה. ואין שותפים שביקשו מאיתנו."
  2. אנחנו מתאימים את המשחק לכל פלטפורמה על מנת להפיק את חוויית משחק האקשן החברתי הכי טובה שאנו יכולים. נקודה."
  3. "המשחק ירוץ על 30 פב"ס בשל מספר אויבים ממוחשבים, גדלים של הסביבה ומספר שחקנים. הכל תלויים במעבד."
  4. "כרגע אנחנו בוחנים 4K ל-Xbox One X. היא תצא אחרי המשחק, ולכן אנחנו מתמקדים בהשקה לקונסלות הנוכחיות.

כמו כן, לא ברור באיזו רזולוציה תציג ה-PS4 Pro את Destiny 2, למרות שהיה ידוע עוד לפני ה-E3 שהיא לא תוכל להחזיק אותו ב-60 פב"ש. על המחשב, המשחק כמובן ירוץ בקצב הפריימים לו המחשב מסוגל.

מה עוד, דיווח מהשעות האחרונות אומר שתוכן בלעדי של Destiny 2 לפלייסטיישן יגיע בשנה הבאה לשאר הפלטפורמות; כך שבסופו של דבר, הרחק הרחק מתאריך ההשקה, גם שחקנים על המחשב והאקסבוקס יוכלו להשתמש בנשק Borealis, מפת Retribution Crucible והתקפת Lake of Shadows. ב-Gamespot הדגישו שהבלעדיות מובטחת עד "לפחות סתיו 2018", מה שאומר שהדבר עלול להתעכב אף עד 2019. דגש על עלול, כי גם במשחק הראשון צפינו בתרחיש דומה, ותוכן בלעדי היה כזה במשך כשנה.

Destiny 2 ישוחרר בשישי בספטמבר ל-PS4 ו-Xbox One, וב-24 באוקטובר למחשב; הבטא תיפתח ביולי לקונסולות, ובאוגוסט למחשב. מה שזה בעצם אומר, ה-Xbox One X יכולה לספק 60 פריימים בשנייה, אך הכל תלוי במפתחים.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מחשב אדון מרוץ