תרמית הקיקסטארטר: קיבלו מימון למשחק וידאו ופשוט נעלמו

mansion-lord-תרמית קיקסטארטר

פרויקט מימון בקיקסטארטר למשחק בשם Mansion Lord התגלה כהונאה, ומי שאחראי על המשחק ועל החברה שעומדת מאחוריו, פשוט נעלם

אין ספק שהרעיון שעומד מאחורי האתר קיקסטארטר ודומיו הוא מבורך. גופים קטנים וחברות אינדי יכולות היום לגייס כסף מהציבור שבאמצעותו יוכלו לפתח ללא דאגה את המשחק החלומי הבא שלהם. אבל, כמו בכל מקום שיש בו משהו טוב, חייב להופיע גם כתם או לכלוך.

בחודש דצמבר 2013, גיימרים שילמו מעל 30,000 דולר למימון פיתוח משחק שנקרא Mansion Lord (חורג האחוזה), משחק סימולציה בה עליכם לפתור תעלומת רצח מסתורית, בסגנון פיקסל ארט, שעדיין נמצא בתכנית "גרינלייט" בסטים. חודש לאחר מכן, יוצרי המשחק פתחו חשבון PayPal כדי שיוכלו למשוך את הכספים, ובאוגוסט 2014, לאחר שהודיעו האנשים מאחורי המשחק ​​כי סבב הגיוס נגמר, הם פשוט נעלמו.

מי שעומד מאחורי המשחק הזה, שכנראה מעולם לא תוכנן להפוך למשחק, היא חברה בשם Golgom Games שכבר למעלה משנה לא מעדכנת את דפי המדיה החברתיים שלה, ואתר האינטרנט שהיה פעיל, כבר מזמן אופליין. רוב תומכי Mansion Lord ויתרו כבר על אי פעם לראות את המשחק שהובטח להם וככל שניסו ליצור קשר עם החברה, לא היה עם מי לדבר.

האתר קוטקו, שדיווח על המקרה, ציין כי מבדיקה שהם עשו, נמצא כי רישום הדומיין golgomgames.com נעשה על ידי מישהו בשם מייקל וונג, שלו קיימות שתי כתובות שונות על רישומים-אחד בקליפורניה ואחד בטקסס, אך הוא כבר דאג למחוק את האתרים הרשומים על שמו.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שימצאו אותו ויעיפו אותו לכלא לא רק שהוא גנב הוא גם משפיע לרעה על אנשים בעתיד שירצו להשקיע בקיקסטארטר

תרגום נכון יותר של mansion lord זה "לורד האחוזה" ולא "אחוזת הלורד", ובסוף הפסקה הלפני אחרונה יש קטע שבבירור חשבת (הכתב) שכתבת בעברית, אבל הוא מוקלד באותיות לועזיות. במקום "התומכים של" כתוב "v,unfho ak"