לסוני יש תכניות גדולות עבור Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn sony

צעצועים, פריטי אספנות, הלבשה, אביזרים והוצאה לאור וכל מה שזיכיון מנצח ומותג-על מעניקים לבעליו, בחברת סוני מאמינים שלמשחק Horizon Zero Dawn יש את זה.

Horizon: Zero Dawn הוא משחק שמפתחת חברת גרילה-גיימס, שחתומה על סדרת משחקי היריות מגוף ראשון, קילזון. אחרי שנים רבות של פיתוח משחקי FPS, החליטה החברה לזנוח את הז'אנר ולעבור למשחק אקשן-תפקידים עתידני מגוף שלישי.

את ההכרזה ל-Horizon: Zero Dawn הבלעדי ל-PS4 (אם זה עדיין לא היה ברור), החליטה החברה לערוך במסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת E3 2015, ומאז הוא צובר הייפ אדיר וציפייה.

זיכיון-על

Sony Computer Entertainment אירופה מאמינה במשחק החדש שלה וחושבת שיש לו את הפוטנציאל לעשות את מה שרבים ממשחקיה לא הצליחו, להפוך למותג על. SCEE מעוניינת להשיק את המותג לקטגוריות, כולל צעצועים, פרטי אספנות, הלבשה, אביזרים, והוצאה לאור. דויד אוונס, מנהל הרישוי האירופאי בSCEE, טוען שהמשחק מציג "הזדמנות רישוי מדהימה" ויש לו את כל הגורמים להפוך למותג ענק בשנה הבאה.

תחושת האפוס של המשחק, האפקטים החזותיים המרהיבים שלו, פיתוח אופי חזק של הדמות, מערכת לחימה והרבה דמיון, מסוגלים להפוך לזיכיון החם של שנת  2016.

1444251881 horizon zero dawn aloy

לטענתו, גרילה-גיימס יצרו עולם פוסט אפוקליפטי שופע ששחקנים פשוט לא רוצים לעזוב והרישיון התוכנן יציע לצרכנים דרך להאריך את החוויה יוצאת הדופן בחיי היומיום שלהם. SCEE מתכננת להשיק את התכנית שלה ברבעון הרביעי של 2016.

H:ZD מתוכנן לצאת מתישהו במהלך 2016, בלעדי ל-Playstation 4. תאריך יציאה רשמי עדיין לא הוכרז.

מקור: licensing.biz

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

הלוואי, נשמע משחק שראוי לזה