באטלפילד הארדליין מקבל הרחבה חדשה בחודש הבא

Battlefield Hardline

מפתחת המשחק Battlefield Hardline פרסמה אתמול את הטריילר הראשון להרחבה החדשה שעתידה להגיע למשחק במהלך חודש הבא ותגיע לגרסת המשחק בקונסולות ובמחשב האישי.

Criminal Activity, ההרחבה החדשה של באטלפילד הארדליין שתגיע כבר בחודש הבא (יוני) תביא למשחק ארבעה מפות חדשות ומגוונות למדי יחד עם אחד מתוך משני הרכבים החדשים שעתידים להגיע למשחק. ההרחבה Criminal Activity תכלול בנוסף גאדג'ט חדש ומוד חדש למצב מרובה המשתתפים של המשחק בשם "Bounty Hunter". את כל הדברים שההרחבה תכלול תוכלו לראות בטריילר החדש ששוחרר להרחבה. אומנם ההרחבה מגיעה לכל הפלטפורמות במהלך חודש יוני, אך בעלי גרסת הפרימיום של המשחק באטלפילד הארדליין יקבלו את ההרחבה שבועיים לפני שאר השחקנים, נוהל ידוע מכל משחקי באטלפילד.

https://www.youtube.com/watch?v=rFlAHVplsro&feature=youtu.be

שלושת שאר ההרחבות שעתידות להגיע לבאטלפילד הארדליין תבואנה כל אחת בתקופת זמן אחרת: ההרחבה Robbery תגיע במהלך הקיץ, ההרחבה Getaway תגיע במהלך הסתיו וההרחבה Betrayal האחרונה עתידה להגיע במהלך 2016. המחיר עבור ההרחבות לקהל הרחב עדין לא פורסם באופן רשמי אך עם זאת ההיסטוריה מצביעה על כך שעלות ההרחבות תהיינה 15 דולר כל אחת. בעוד גרסת המשחק של באטלפילד הארדליין למחשב האישי הולכת ומצטמצמת ומהווה כיום רק 20 אחוז מסך מכירות עותקי המשחק בעוד גרסאות המשחק לקונסולות מהוות 80 אחוז מסך המכירות, אין ספק כי אלקטרוניק ארטס – מפיצת המשחק, ו-Visceral Games – מפתחת המשחק, יעשו הכל על מנת למנוע דעיכה קיצונית של הגרסה למחשב האישי.

ההרחבה Criminal Activity תגיע לכל הפלטפורמות במהלך חודש הבא (עדין אין תאריך מדויק) בעוד שחקני הפרימיום יקבלו את ההרחבה שבועיים לפני הקהל הרחב, כחלק מהטבות הפרימיום.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות