10 משחקי האימה שלא תוכלו להתחמק מהם השנה

 

אימה, אחד מהז'אנרים הטובים בעולם הגיימינג מביא לנו שנה עמוסה של משחקי אימה/הישרדות. והשנה הז'אנר מאיים להיות טוב יותר, ריאליסטי יותר ומפחיד יותר.

רשימת המשחקים הבאה מביאה לכם את עשרת המשחקים הטובים, המפחידים, והמצופים ביותר של השנה, למעט אלו שכבר שוחררו. אז אם אתם חובבי אימה, ורוצים אתגר לשנה הקרובה, אז הנה לכם עשרת המשחקים המבטיחים ביותר:

מקום 10 –  Asylum

Asylum זה משחק אימה פסיכולוגי אינדי אשר פותח ע"י Senscape. עלילתו של המשחק מכניסה אותנו לתוך בית משוגעים, בו אנו נצטרך לחקור את המקום, וככל שנגיע עמוק יותר, ככה הפחד שלנו יגדל להמשיך תמשחק. דם, צעקות, מקומות הרוסים, סאונד מפחיד, וכיף ענק.  

הייתי אומר שAsylum שהוא דיי דומה ל-Outlast מבחינה חיצונית במשחק. המשחק אמור להשתחרר אלינו השנה, ללינוקס, מאק, ולמחשב האישי. למי שרוצה טעימה מהמשחק, יכול לנסות תדמו, אשר הדמו הוא סה"כ אלפא לבינתיים.

מקום 9 – Bloodborne

BloodBorne

מי לא שמע על Bloodborne? המשחק הבלעדי של PS4, אשר פותח ע"י From Software, והולכת להגיע אלינו ב24 למרץ. העלילה מתמקדת בעיר נטושה והרוסה אשר נקראת "Yharnam", כאשר המון אנשים מגיעים לעיר כדי למצוא תרופה למחלה הנגועה, אך אף אחד אינו חוזר.

כאשר אנו מגיעים לשם ומגלים שהעיר נדבקה במגפה, אשר כל האנשים בעיר סובלים מהמחלה, ובכך הופכים לחיות פראיות ומפחידות. אתם תהיו חייבים להיות זהירים מאוד.

מקום 8 – Draugen

Draugen

Draugen, משחק אימה אינדי מגוף ראשון אשר פותח ע"י  Red Thread Games. העלילה מתמקדת בכפר קטן ושקט של דייגים בחוף המערבי הנורבגי.

בשנת 1923, כאשר תושבי הכפר, מתחילים להיעלם באופן מסתורי, אנו נצטרך לפענח את הפשע, ולגלות מה קרה לתושבי הכפר. המשחק אמור לצאת אלינו השנה. תאריך רשמי,  אינו ידוע. מה שכן, הוא יוצא ל- Xbox One, PS4, PC, Mac.

מקום 7 – Resident Evil Revelations 2

Resident Evil Revelations 2

Resident Evil Revelations 2, הוא משחק אימה/הישרדות, אשר פותח ע"י Capcom. המשחק מתחלק ל 4 פרקים, הפרק הראשון יצא אלינו ב18 לחודש. השני, השלישי, והרביעי יצאו אלינו בחודש מרץ, שבוע אחר שבוע. כאשר השני יצא לקהל ב4 למרץ.

במשחק נלווה לכל הדרך את קלייר רדפילד, אשר במסיבה לארגון, כוחות חמושים נכנסים למתחם וקייל מאבדת את ההכרה. כאשר היא מתעוררת, היא מוצאת את עצמה ועוד עובדת, מוירה בורטון, בתוך מתקן כליאה. כאשר מטרתן של שניהן, היא לגלות מי ולמה חטפו אותן.

מקום 6 – Soma

Soma

Soma, הינו משחק אימה אינדי מגוף ראשון אשר מפותח ע"י Frictional Games, אשר אחראית לסדרת אמנזיה (הראשון – אך את השני היא הפיצה), וסדרת פנומברה(אימה/הישרדות).

במשחק הזה, אנחנו נכנסים למקום עמוק ומפחיד, עם המון סודות ויצורים מפחידים, ששם אנו צריכים לגלות מהשורש, איפה אנחנו, ולמה אנחנו דווקא. המשחק אמור לצאת אלינו השנה. ללינוקס, מאק, PS4, וכמובן למחשב האישי.

מקום 5 – Quadrant

Quadrant

Quadrant, הוא משחק אימה/הישרדות אינדי בגוף ראשון, אשר פותח ע"י HKFiftyOne Games.  עלילת המשחק לוקחת אותנו לשנת 1979, בנאס"א מתרחשים דברים מוזרים.

דם בכל מקום, חפצים שבורים, והרי אתם לא לבד תהיו שמה. לגבי תאריך יציאה עדיין אינו ידוע. מה שכן יש סיכויים גדולים שהמשחק יצא אלינו כבר השנה. המשחק מיועד למאק, ולמחשב האישי.

מקום 4 – Grave

Grave

אם יש משחק אימה טוב שאני מחכה לו השנה, זהו Grave. הוא משחק אינדי מגוף ראשון אשר פותח ע"י Tristan Parrish Moore, ומתוכנן לצאת אלינו השנה, לXbox One , PS4, PC, ו- MAC.

תתפלאו, אך הוא יהיה מיועד גם לOculus Rift. המשחק לוקח אותנו לחלק מדברי במשחק, הוא עולם פתוח, אשר נוכל לחקור כרצוננו. אבל לא סתם קוראים למשחק Grave (קבר). במקום בו נשחק, יש אנשים אשר קבורים מתחת אדמה זו, וקמים לתחייה מקברם, וינסו להרוג אותכם.

עוד תכונה יפה במשחק, הוא ששם יש מעגל של יום – ולילה. בלילות אנו נצטרך לשרוד מהיצורים אשר ינסו להרוג אותנו.

מקום 3- Doom 4

Doom 4 QuakeCon 2014

כל חובב אימה מכיר את סדרת משחקי היריות Doom, אחת מחלוצות ז'אנר משחקי היריות מגוף ראשון בשילוב אימה. לאחר אינספור שמועות על Doom 4 , המשחק הבא בסדרה הוכרז באמצעות הזמנה לבטא של משחק אחר, וולפנשטיין. שמו הרשמי של המשחק הוא DOOM (ריבוט לסדרה) ומתוכנן לצאת בשנת 2015, למרות שיש הגורסים כי הוא יידחה לשנה הבאה.

המשחק מתוכנן לצאת ל- PC, Xbox One, PS4. המפתחים של המשחק אלו ID Software, והמפיצים הם Bethesda Softworks. העלילה תתרחש במאדים, במתקן UAC. במקום יש ניסויים, כאשר משהו משתבש, השדים והיצורים האחרים משתחררים לחופשי, ועושים תוהו ובוהו.

מקום 2 – Until Dawn

Until Dawn

Until Dawn, הוא משחק אימה, בגוף שלישי, אשר בניגוד למשחקי אימה אחרים בו אנו שולטים בשחקן עצמו, ומחליטים מה לעשות. פה אנחנו מחליטים איזו תפנית עלילה אתם רוצים. טוב או רע? מוות או חיים?. 

העלילה עוקבת אחר קבוצה בת שמונה איש, אשר מעבירים את הלילה בבקתה במקום חשוך. מה שהקבוצה אינה מודעת לה. זה שביניהם בבית, מסתובב רוצח סדרתי אשר לא ישקוט עד שיהרוג את הקבוצה. המשחק אמור לצאת אלינו בקיץ כבלעדי לPS4. אך תאמינו או לא, הוא היה מתוכנן לצאת לPS3.

באוגוסט 2014, החברה הודיעה שהמשחק יהיה בלעדי לPS4 בסופו של דבר. ככל הנראה, הם רצו לשפר כמה דברים שהPS3 לא יכול להעניק להם.

מקום 1 – Routine

Routine

Routine, משחק האימה האינדי (שאני יכול להגיד, שהוא בוודאות יהיה המשחק הכי מפחיד של השנה), אשר פותח ע"י Lunar Software מגיע אלינו כבר השנה!

העלילה של המשחק מתמקדת בתחנת מחקר בירח. כעבור זמן מה, כולם נעלמים, חוץ ממך. דם בכל מקום, צעקות, ופחד שמשתולל. מטרתך היא לחשוף את האמת מאחורי היעלמותם של כל האנשים הללו. וכמובן, עבודה קלה זוהי לא תהיה, עקב זה שבינינו מסתובבת התשובה לשאלה על היעלמותם של האנשים.

המשחק מתוכנן לצאת השנה ללינוקס, מאק, ולמחשב האישי. כאשר מעריץ של המשחק שאל את המפתחים האם יש סיכוי שבעתיד, המשחק יצא גם לPS4 וX1? המפתח ענה, שיש סיכוי שהמשחק יצא לPS4, אך לא ידוע לגבי מצבו של הX1 הוא אמר.

הצטרפו לערוץ הטלגרם | וואטסאפ החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה.

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

עזבו אותכם סלנדרמן הכי טוב

אתם מכירים פרדי

מה עם five nights at fredis כולם מכירים

מה זה x1

Xbox One

שחכתם את the forest הוא נראה משחק ממש חזק
לדעתי מגיע לו לפחות ב top 3

סיקור פגז ובתמונה למעלה אליפות! מה עם המשחק יום שישי ה 13 שכתבתם עליו לפני איזה חודש??

היי, לגבי המשחק "יום השישי ה13", אשר שמעתי עליו רבות. אך לצערי, אין מידע אשר נוכל לחלוק אתכם מלבד זה שהוא מתוכנן לצאת השנה, ויהיה זמין לX1, PS4, וPC. מתי שיהיה מידע חדש( לגבי התוכן, הדמויות, ותאריך יציאה רשמי), ניידע(:

אחלה סקירה!
מחכה לרוטין!!