משחק האימה "יום שישי ה-13" נחשף רשמית

Friday the 13th משחק אימה

הרוצח המפורסם בעל המסיכה חוזר ומשחק הוידאו Friday the 13th יוצא לדרך חדשה ופונה לאתר מימון הפרוייקטים קיקסטארטר במטרה לגייס 700 אלף דולרים

בינואר השנה הוכרז משחק אימה חדש המבוסס על סדרת סרטי הקולנוע של "יום שישי ה 13" בכיכובו של ג'ייסון וורהיס, הרוצח המפורסם בעל מסיכת שוער ההוקי קרח, שחמוש במצ'טה המפורסמת שלו. מפתחי המשחק שנמצא כרגע בפיתוח לפלטפורמות המובילות, מנסים כעת לגייס כסף למימון הפיתוח באמצעות קיקסטארטר והצליחו לגייס עד כה כ-150 אלף דולר, במטרה להשלים גיוס של 700 אלף, בעזרתו של עיתונאי הגיימינג המוערך אדם ססלר שמופיע בסרטון הראשי של הפרויקט.

אם התמונה של הנערה למעלה מוכרת לכם מאיפה שהוא, זה כי המשחק הוא אבולוציה של משחק אימה אחר בשם "Slasher Vol. 1: Summer Camp" שלבסוף יזכה לשם "יום שישי ה-13". בפעם האחרונה אגב, שג'ייסון וורהיס כיכב במשחקי וידאו, היה בשנת 1989, משחק ששוחרר לקונסולת NES של נינטנדו, למרות שלאחרונה הוא התארח במשחק מורטל קומבט X.

1d5ab212d7222cd1959173373b05196a original

חברת Gun Media, מפתחת המשחק שמבוסס על המנוע אנריל 4, מציינת שהמשחק יהיה עולם פתוח למחצה, ומבוסס מולטיפלייר בלבד, למרות שהיא תשקול בעתיד לשלב גם קמפיין לתוכו. מצב המולטי יכיל 8 שחקנים, 7 מתוכם יהוו קבוצה קטנה של ניצולים שינסו לשרוד מול שחקן אחר ויחיד שייקח על עצמו את תפקיד המחסל (וורהיז). נשמע כמו Evolve? כן.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

חחחח ברור שנכנסתי בגלל התמונה!! -_-

את האמת נכנסתי בגלל התמונה של הבחורה חחח

לא יודע מה להגיד ניתן להם צ'אנס