שמועה: מיקרוסופט במגעים לרכישת Silent Hills [עדכון]

Silent Hills - Gamepro

[עדכון] פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס מכחיש כל קשר לשמועה ומפרסם זאת בטוויטר. הסיפור המקורי:

שמועה שמגיעה מהכיוון של ערוץ היוטיוב The Know (אנשי משינימה לשעבר) טוענות שמיקרוסופט נמצאת בחודשים האחרונים במשא ומתן מול קונאמי לגבי עתידו של סיילנט הילס, האם המשחק יחזור מהמתים?

זעקתם זעקות שבר ששמעתם ש-Silent Hills בוטל? תתעודדו, עדיין יש תקווה ממקור בלתי צפוי: מיקרוסופט מתכננת לרכוש את המשחק כבלעדי ל-Xbox One. לפני שתגידו "חרטא" כי זה באמת נשמע כמו משהו שמישהו בתגובות ביוטיוב יגיד. אנחנו נגיד לכם שמדובר במקור שנמצא בעמדה בכירה בתעשייה והוא בעבר דיווח על מידע שהתברר כנכון, לדוגמה המהלך של מיקרוסופט להוציא Xbox One ללא קינקט, משהו שבאותה תקופה הם התנגדו לו נמרצות.

ובכן, מיקרוסופט נשמעת צמאה לבלעדיים לקונסולה שלה, לכן היא החלה במגיעים לקנות את המשחק, על פי מה שנאמר המשחק כבר 80% גמור, מיקרוסופט מתכננת להשלים את העסקה הזאת עד E3 (וגם להכריז עליה שם), קצת פחות מ-16 ימים מהיום. לאחר מכן המשחק יכול לצאת כבר במהלך תחילת שנה הבאה: מרץ 2016.

הסיבה למהלך הזה מצד קונאמי, על פי המקור, היא שקונאמי באמת רצינית בגישה שלה לוותר על משחקי קונסולות ומחשב ולעבור לפיתוח למובייל בלבד, ולכן היא מוכרת סדרות שאין אפשרות לעשות מהם רווח על שוק הניידים.

שווי העסקה הוא "מיליארדים" על פי המקור, מפתיע ביותר לסדרה שכבר לא כזאת פופולארית ולאף אחד לא באמת היה אכפת ממנה עד P.T. בחודשים האחרונים קונאמי ספגה ביקורות נוקשות מצד התקשורת, מצד הקהילה ובעיקר מעריצי Silent Hill על ההתייחסות המזלזלת שלה כלפי הידאו קוג'ימה, יוצר סדרת Metal Gear, שהסירה את שמותיו מתכני שיווק של Metal Gear Solid V וגם כלפי ההתייחסות למעריצי Silent Hills שלא ענתה בבירור לגבי גורלו שהחלו השמועות לביטולו

עוד נמסר שהעלמת כל זכר ל-P.T. מחנות הפלייסטיישן הוא מהלך שנועד למעשה לרכך את מיקרוסופט ולהראות כוונות טובות מצד קונאמי.

כרגע אין עוד מידע על התהליך על זה מאחר כי התעשייה דרוכה לקראת E3 וכולם חותמים את שפותיהם לגבי מה (או מה לא) נראה שם. כנראה שלא נדע בוודאות עד שמסיבת העיתונאים של מיקרוסופט.

[divider]

ציוץ ההכחשה של פיל ספנסטר בטוויטר:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נווו ברור שהוא יכחיש הרסו לו את ההפתעה ל E3 שבועיים לפני שהיא מתחילה..
אני במקומו הייתי עושה אותו דבר..

יששששששששש איזה כייףףףףף!
חדשות מצוינות!

צריך לציין ששום דבר לא בטוח, לא נדע כלום עד E3.