שחקני קולנוע יככבו במוד הזומבים של CoD: AW?

Advanced-Warfare---Exo-Zombies-Teaser

טיזר למוד Exo Zombies ששחררה אקטיביז'ן, מפרסם שמות שחקני קולנוע. על מי מדובר?

אחרי שקיבלנו את שחקן הקולנוע (והטלוויזיה) קווין ספייסי במנות גדולות בקמפיין של קול אוף דיוטי האחרון, נראה שעומדים להצטרף אליו עוד כמה כוכבי קולנוע, אך למצב האונליין של המשחק. חבילת ההרחבות הראשונה ל CoD: AW תגיע בינואר הקרוב, תחילה לבעלי האקסבוקס ואח"כ לשאר הפלטפואמות, ובנוסף למפות החדשות ולנשק האנרגיה החדש, גולת הכותרת תהיה מצב זומבים חדש בשם Exo Zombies שכלולה בחבילת ההרחבות (Season Pass).

טיזר חדש להרחבה שמשחררת אקטיביז'ן חושף כמה שמות של שחקני קולנוע ידועים כשאת הראשון אנחנו כבר שומעים לאורך הסרטון, קולו של השחקן ג'ון מלקוביץ' (המשחק של ריפלי/בקו האש/ קון אייר). עוד שמות שנצפו בסרטון הם: ג'ון ברנתל, שמוכר בזכות תפקידו כשיין וולש בסדרה "המתים המהלכים", רוז מק'גוון שידועה בעיקר בזכות תפקידה כפייג' מת'יוז בסדרה "מכושפות" ואחרון, ביל פקסטון שמוכר בזכות הופעותיו בסרטים "טיטניק", "שקרים אמיתיים", ו"אפולו 13".

עדי לא ידוע מה יהיה חלקם של השחקנים במוד הזומבים אך סביר להניח שנדע על כך בקרוב… עד אז, צפו בטיזר החדש:

הכותר הנוכחי בסדרת קול אוף דיוטי הצליח להתנער מעט מהנוסחה המוכרת והכניס חידושים רבים לליבת המולטיפלייר של המשחק, אך זה לא עזר לו להתגבר על עייפות החומר של הסדרה ו Call of Duty: Advanced Warfare רושם ירידה חדה במכירות לעומת קודמו (Ghosts).

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

וואו נראה מגניב מחכה לזה

לא לקנות זה היה צריך להיות חלק מהמשחק

נכון..איזה חארות (לא שאני אוהב את המוד הזה..אבל עדיין)