מאחורי הקלעים עם העלילה של CoD: Advanced Warfare

מאחורי הקלעים-call-of-duty-advanced-warfare

העלילה והסיפור של קול אוף דיוטי הבא מתוכננים מהיסוד לקחת אותנו בדיוק לעוד 40 שנה, באמצעות מסע פיתוח של שלוש שנים. פרטים חדשים על הקמפיין

שלוש שנים של פיתוח נדרשו בכדי ליצור את העולם של 'קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת', עולם שנוצר כתוצאה משילוב של טכנולוגיה ומחקר שביצעה חברת סלאדג'האמר, מפתחת המשחק.

למייסדי החברה יש כבר קבלות עם משחקים בעלי עלילה טובה (דד-ספייס) וגם חלק בפיתוח MW3, אך הפעם מדובר בפיתוח כותר מלא של החברה, והיא מתכוונת להשקיע בכל פרט ופרט במשחק, כולל כמובן, החלק הבלתי נפרד בסדרת קול אוף דיוטי, הסינגלפלייר.

https://www.youtube.com/watch?v=8LvTfGuMs5Y

בסרטון החדש למעלה, שמגיע אחרי חשיפת הגיימפליי מ E3, מדבר ברט רובינס מסלאדג'האמר על כך שהמשחק יקח אותנו כמה עשרות שנים קדימה, אבל לא בהינף יד, כי אם במחשבה ותכנון, מחקר ויעוץ עם גורמים צבאיים שונים והתיעצויות עם מומחים ואנליסטים שיודעים עד כמה שאפשר לחזות איך תיראה המערכה הצבאית בעוד 40 שנה.

נשקים מיוחדים ומתקדמים, עיצוב אומנותי, מדי החיילים וכל אלמנט שקשור לצבאות במשחק היו חייבים לעבור דרך פילטר היועצים הללו, על מנת להגיע לעולם העתידני שהחברה רצתה לכוון אליו.

דמויות ריאליסטיות

את קווין ספייסי, שחקן הקולנוע המוערך, כולנו זכינו לראות בטריילר החשיפה של המשחק. זה שהוא נראה כמעט זהה לדמותו הוירטואלית, זה לא במקרה.

החברה לוקחת כל אחת ואחת מהדמויות במשחק ועושה שימוש בקולם האמיתי ובחזותן האמיתית, כך שגם שחקני המשנה במשחק וכמובן הדמויות הראשיות (בקטעים הסינמטים), הם אנשים מהעולם האמיתי.

CoD-Advanced-Warfare-דמויות-במשחק

יש גם הבטחה לרגעים גדולים ולחוויית סינגל מדהימה, אך מדובר כרגע בהבטחות בלבד וכדאי לחכות לעוד פרטים והדגמות נוספות מהקמפיין. אני באופן אישי מחכה לסרטון החשיפה החשוב מכולם, חשיפת המולטיפלייר של קול אוף דיוטי הבא. זה יקרה עד אוגוסט.

Call of Duty: Advanced Warfare ישוחרר ב 4.11 למחשב האישי ולקונסולות PS4/PS3, X360/X1.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הכתבות שלכם מעניינות וכתובות מצוין אז תמשיכו ככה !
לא התייחסתי בכלל למשחק הזה עד שכתבת עליו בכתבה על E3
פתאום הוא נראה מעניין ומשהו שכדאי לחכות לו
תודה!