Call of Duty: Advanced Warfare – כל הביקורות כאן

Call-Of-Duty-Advanced-Warfare--ReviewS-Round-Up

קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת כבר כאן. האם העידן החדש מצליח לגרום לסדרה להתרומם?

זיכיון משחק היריות השנתי של אקטיויז'ן יוצא לדרך חדשה עם נסיון כמעט קל, להשכיח ממעריצי הסדרה את הפלופ של שנה שעברה, גוסטס, כשהאחרון היה הראשון בסדרה שיצא במבצעי חיסול תוך חודשים ספורים, במהדורת הזהב. למרות שגוסטס נחל הצלחה מסחרית, הוא לא חידש דבר והשנה, משחק חדש בסדרה לא רק מתיימר לחדש, אלא הספיק לשכנע אותנו שהוא גם מסוגל לקחת את הסדרה צעד אחד קדימה, צעד גדול.

בהתבסס על הביקורת הראשונה וכמובן כל הביקורות שפורסמו עד כה, AW הצליח לעקוף את ממוצע הציונים של גוסטס, ואם משחק חדש בסדרה, בשלב כל-כך מתקדם שלה מצליח להגיע לממוצע של מעל 80, כנראה שכמה דברים בו עדיין עובדים. אז מה חושבים המבקרים על Call of Duty: Advanced Warfare?

האתר IGN פרסם את הביקורת שלו על המשחק, אך ללא ציון, שיגיע בשעות הקרובות. הימור שלי- 9/10: [עריכה- הציון פורסם- 9.1]

סלאדג'האמר יכלה פשוט לזרוק חליפת רובוט על Call of Duty כדי להרוויח כותר חדש ושונה, אבל היא שילבה יכולות ואפשרויות משופרות בכל היבט על ידי עיצוב הרמות בקמפיין, Co-op, והמולטי בכדי להקל על המכניקה החדשה הזו. זה עדיין ליבת קול אוף דיוטי , אבל בטעם אחר

Advanced Warfare REVIEWS

המגזין גיימאינפורמר מעניק למשחק ציון גבוה, 9/10 , עשר נקודות יותר מההוא של שנה שעברה:

ציונים קול אוף דיוטי חדש

הקמפיין לשחקן יחיד של Advanced Warfare הוא שווה ערך לסרט קולנוע עם אפקטים מרהיבים והעתיד של כלי הנשק. זו לא הסיבה היחידה להביא פופקורן, כי הכיף האמיתי מתחיל עם מצב מרובה המשתתפים, שבו השפע של אפשרויות התאמה אישית גורם לשחקנים לחזור למשחק שוב.

 

cod-aw-PS4 REVEWהאתר פוליגון מעניק למשחק ציון דומה, 9/10 מלווה בלא מעט תשבוחות למפתחת, ולהזכירכם שנה שעברה גוסטס קיבל שם 6.5:

למרות כמה צעדים קטנטנים ושגויים בסיפור של AW, זה יותר מפצה עם החזון והביצוע יוצא הדופן. האחרון אף פעם לא באמת היה Call of Duty (הכוונה לגוסטס) והחדש לוקח אותנו רחוק מספיק עם היכולות החדשות ומתברר, שזה בדיוק מה שהסדרה הייתה זקוקה.

האתר thesixthaxis מעניק למשחק ציון 9/10:

לב ליבו של המשחק הוא חליפת ה exoskeleton המתקדמת שמשנה את הדרך ופותחת אותנו לעולם עתידני. עם זאת, AW מספק סיפור מרתק משולבת באנימציות יפות וגרפיקה משופרת והמגוון הרחב של אפשרויות המולטי, ישביע את רצונם של המעריצים

Call-Of-Duty-Advanced-Warfare--ביקורות

אתר הטריילרים GameTrailers העניק למשחק ציון גבוה של 8.7/10 ובחירת העורך:

Advanced Warfare הוא נקודת התחלה אמיתית לקול אוף דיוטי עבור הדור החדש.

 

באתר גיימספוט ממשיכים לעניק לכותרי הסדרה את הציון הקבוע 8/10:

למרות גילה המתקדם של הסדרה, השינוי העצום בניידות השחקן עושה את כל ההבדל בן AW לשאר כותרי הסדרה. עם זאת, המשחק מרגיש כמו סרט פעולה וקשה לא להיסחף אחריו.

cod-aw-GS REVEW

האתר Giant Bomb בין היחידים שהתייחס גם לגרסת ה PC, מעניק למשחק ציון 8/10:

הניידות של Advanced Warfare החזיקה אותי בהייפ הרבה יותר זמן מאשר גוסטס או בלאק אופס 2 . זה מצב מרובה המשתתפים הטוב ביותר שהמשחק ראה מזה כמה זמן וכל העניין מסתכם בתחושה מספקת, עם חוויה מוכרת.

Call Of Duty Advanced Warfare  GB REVIEW

הביקורת שלנו ל Call of Duty: Advanced Warfare תעלה בקרוב. שווה לחכות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

משחק טוב? המון אקשן ושווה כל דקת משחק לגמרי . רק שיש בעיונת במשחק הלודינג בין משימות הארוך מידיי יש לי מחשב עם i7 4770 זיכרון 16GB 1600MHZ DDR3 וכרטיס מסך EVGEGTX770 4GB משחק רץ חלק אצלי וגם מסך SAMSUNG U28D590 4K רואים פשוט מטורף..מטורף כמה שזה נראה מציאותי וואוו ממש.

מחכה לביקורת שלכם D:

נהנה מהמולטי?

מה 15 דקות ששיחקתי (PS4) הציון הזה נראה לי גבוה מידי. בניגוד לבאטלפילד, הסביבה לא מגיבה לאש (למשל קירות, מכוניות שמתפוצצות כאשר יורים עליהן). אבל אני מניח שאני צריך להתנסות במשחק קצת יותר בשביל לתת חוות דעת נורמלית 🙂

אין כאן מנוע הרס כמו בבאטלפילד.
מי שקונה קול אוף דיוטי, לא עושה את זה בשביל מכוניות מתפוצצות 🙂

תכלס חחחח

גם הסביבה בBF בצורה שהיא מגיבה לאש לא מהנה ומאוד צפויה ל BF אין מנוע הרס אמיתי לדעתי הוא מנוע הרס קוסמטי בלבד(שים לב שכל בניין ייהרס באותה צורה בדיוק בכל קרב), בנוסף ההרס בBF הוא גימיק לעומת מה שהיה ב BF BC 2(ואל תבין לא נכון אני מעריץ של סדרת BF, אך מBF3 והלאה הסדרה לטעמי ירדה ברמה).

משחק טוב!