הכירו את הבוס החדש של האקסבוקס

אקסבוקס-בוס-stephen-elop

מנכ"ל נוקיה לשעבר, סטיבן אלופ מקבל את אחד התפקידים הבכירים במיקרוסופט מידי ג'ולי לארסון גרין, ויכהן במקומה כראש ההתקנים של מיקרוסופט וחטיבת האולפנים. הבוסית של האקסבוקס לשעבר, תמונה לתפקיד סגנית נשיאה בכירה של יישומים ושירותים.

Julie Larson-Green אקסבוקס
האקס-בוסית, לארה גרין

אלופ, מי שהיה המנכ"ל של נוקיה מאז ספטמבר 2010, וסומן תחילה כמחליפו של מנכ"ל מיקרוסופט היוצא סטיב באלמר, הוא הבוס החדש של האקסבקס, אחרי שתפקיד המנכ"ל הלך לעבר האיש והענן, סאטיה נאדלה. כראש ההתקנים והאולפנים, אלופ יהיה אחראי על רוב מוצרי החומרה והפיתוח של מיקרוסופט, הכוללים את קונסולת משחקי אקסבוקס, הטאבלט Surface מבוסס ה Windows 8 ועוד.

את הדיווח סיפקה לארסון בעצמה, דרך מזכר פנימי שהעבירה לעובדי החברה לארסון גרין תזכה לטייטל חדש במיקרוסופט( CXO ), סגנית נשיאה בכירה של יישומים ושירותים, תפקיד שבו היא תהיה אחראית על שירותים מקוונים – כגון בינג , Outlook.com , MSN, SkyDrive ותפעל להמשך קיום החזון החדש של מיקרוסופט.

 

XBOX ONE מכירות

זוכרים את דון מטריק?

מאז פרישתו של דון מטריק, הבוס הגדול והבלתי מעורער של האקסבוקס בשנים האחרונות, ומעברו המתוקשר לחברת זינגה, על סף השקתה של קונסולת הדור הבא – Xbox One, מטריק די נחבא אל הכלים. גם את ג'ולי לארסון גרין, שמונתה במקומו ביולי 2013, לא כל כך הרגשנו ולא זכורה לי ידיעה על הקונסולה של מיקרוסופט ששמה מתנוסס בה.

שבעה חודשים בלבד, אולי הספיקו לגברת הראשונה של האקסבוקס.

מקור: zdnet

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סבא בוקס

הוכחה שלא כל אחד מתאים לתפקיד.

נו בטח שאקסבוקס זה עולם של גברים!! חחח

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x